eitaa logo
تریاق ؛
72 دنبال‌کننده
209 عکس
36 ویدیو
0 فایل
تریاق ؟ پادزهر _ دوا پیش طبیبش سر بنه یعنی مرا تریاق ده زیرا در این دام نزه من زهر ها نوشیده‌ام _________ اجبار به موندنتون نیست 🙂‍↔️ 🫴🏻 .
مشاهده در ایتا
دانلود
اصلا اینطور فکر نکنید که یک دفعه امام خمینی (ره) گفت انقلاب کنیم و مردمم گفتن بلهه بزن بریم قیام کنیم و... ابدا ! این انقلابی که بدست مردم ایران شکل گرفت حاصل هزاران زحمت و رنج کشیدن ها و خون دل خوردنای اهل بیت و بزرگان بود! و من از پشت پرده براتون عرض کنم،موثرترین شخص در به ثمر نشستن این قیام ،خود جناب مبارک قائم حضرت مهدی(عج) بودند!(برای فهم بیشتر به مکالمه آیت الله طالقانی و امام خمینی در ۲۱بهمن ۱۳۵۷ رجوع کنید✔️) مطالب ذکر شده تا این پایه فقط برای فهمیدن اهمیت،ارزش موقعیت و جایگاهی که هستیم و داریم رو بدونیم عرض کردم ✅
🔴شیطان و جبهه شیطان: اهمیت و خطری که جمهوری اسلامی برای اونها داره رو به عینه و بالوجدان درک کردند و عرض کنم خدمتتون از روز تولد انقلاب اسلامی،شیطان تمااامی عناصر جنی و انسی خودش رو پای کار آورده تا جمهوری اسلامی رو زمین بزنه و نیست و نابود بگردانه، میداند اگر این انقلاب به ثمر بنشینه یعنی نابودی باطل و هر آنچه که به باطل مرتبط هست ❌ اونها کاملا به اهمیت این امر واقف هستند و دائم بدون وقفه در حال کار علییه جمهوری اسلامی هستند شیطان از عناصر جنی خود برای اغفال مسئولین و گمراه کردنشون و همچنین انحراف و اغفال مردم از مسیرشون در حال استفاده هست،ما تو این مسیر از بزرگان و قشر های مهم ریزش داشته و خواهیم داشت،از مسئولین ریزش داشتیم،دزد داشتیم،اختلاسگر داشتیم،منافق و خیانتکار داشتیم و .... همچنین شیطان از عناصر انسی خود مثل یهود(آمریکا،فراماسون،اسراییل و...) و رسانه و ....استفاده کرد و طی دهه های متمادی علیه منافع ما جنگ به راه انداختند،فتنه ها کردند،سعی بر کودتا ها داشتند،تحریم های وحشتناک به راه انداختن،ترور کردند و.... از هیچ کاری که میتونستند دریغ نکردند و به قول حضرت آقا کاری نبود نکنند که نمیتوانستند! اونها میدانند اونها میفهمند اهمیت انقلاب اسلامی ایران رو... برای همین امر مهم هست که رهبر معظم انقلاب بارها به جهاد تبیین و دفاع از نظام اسلامی سفارش اکید کردند برای همین موضوع مهم هست که علما اکیدا به حمایت و تبیین مبانی و جایگاه انقلاب تاکید کردند 📌 برای همین هست که آیت الله جوادی آملی فرمودند،اگر این انقلاب از بین برود،لعن تمامی مسلمانان قبل و بعد نثارمان خواهد شد... 🤌🏼 و برای....
🟢ما در یک قدمی ظهور هستیم :) ✍🏻مسیر رسیدن به ظهور تا اول انقلاب فقط به دوش علما بود ، اما بعد از انقلاب دیگه پای کار بودن علما کفایت نمیکنه بلکه مردم هم بایستی پای کار بیان... این انقلاب و مسیرش از اینجا به بعد فقط با مردم پیش میره! چه مردمی؟🧐 مردمی که از علم کافی برخوردار هستند و تقوای مناسب برای در امان ماندن از وساوس شیطانی دارند ! حالا فهمیدید چرا ابتدای بحث بر این دو مورد(علم-تقوا) مهم اعتنا کردم؟ ما هرچقدر جلو تر بریم فتنه ها و آشوب های وحشتناک تر و خطرناکتر جلوی راهمون سبز میشه ، طوری که حق و باطل باهم آمیخته میشن و تشخیص حق از باطل سخت میشه نمونه بارز همین اتفاقات اخیر،افرادی که به خیابان میان ،وقتی نگاه میکنی میبینی مردم خودمون هستن و سخت میشه مقابلشون ایستاد و حتی افراد خودی هم که داخل این گروه بودن میگفتن شما این افراد بیگناه رو میکشید.... 🤌🏻 بخوایم دقت کنیم طبیعت این فتنه ها همینه 🤷🏻‍♂ تشخیص حق از باطل سخت میشه ولیّ مسلمین میگه در دفاع از نظام اسلامی با کسی مماشات نکنید و در مقابلم همون مردمی هستند که باهاشون در یک محل امرار معاش میکردی و .... تصمیم سخت میشه! و این مراحل مهم هست که انسان شاهد ریزش مردم از کشتی ولایتی هستند که ناخدای اون ولی خدایی هست....🤌🏻 وقتی آدم نگاه میکنه و در بطن این افراد به فکر فرو میره متوجه میشه که بخاطر نداشتن این دو امر مهم(علمیت_تقوا) بوده که ریزش کردن و وارد جبهه شیطان شدند...❌ البته این رو بگم که مجهز بودن به دو سلاح علم و تقوا صرفا برای دفاع نیست بلکه باید ازشون جهت هجوم و پیشبرد مواضع انقلاب و حکومت اسلامی هم استفاده کرد نه صرف اینکه گمراه نشیم بلکه باید پیشرفت هم بکنیم!✔️
⚪️ما نیاز به فعالیت گسترده جبهه خودی داریم :) در این اغتشاشات و اتفاقات چندسال اخیر وقتی نگاه میکنیم به رنج سنی این افراد،اغلب رنج جوان هستند و میزان تحصیلات و علم و سطح فرهنگ و شعور اکثرا سطح پایین هستند... خب قبل از اینکه انگشت اتهام رو بگیریم سمت جبهه مقابل که دارن ذهن جوانان مارو مسموم میکنند و... ابتدا باید خودمون رو سرزنش کنیم قطعا اول کم کاری ما بوده که سبب شده دشمن میدان پیدا کنه و ورود کنه به خانه های مردم ما در جنگ هستیم🤌🏻 ، بزرگترین و طولانی ترین جنگ تاریخ جنگ بین حق و باطل که در آخرای مسیر خودشه و جنگ های میدانی پیش رو آینده بشریت رو تعیین میکنه! همانطور که عرض کردم در حکومت الهی و ولایتی ، این مردم هستند که باید پای کار بیان علاوه بر خود علما... امروز همه وظیفه دارند در جهت پیشبرد پرچم اسلام و حق تلاش کنند... تبلیغ کنند 🗣 ترویج کنند ✍🏻 و.... اول از خود شخص شروع میشه بعد خانواده بعد محیط پیرامون و دوستان و آشنایان و اقوام و بعد تا هرجا که حیطه عملیتون گرفت باید کار کنید... فردای قیامت از تک تک ماها سوال میشه که چرا کاری نکردید🤏🏼
🟣ذهنیت مردم :) بعد از اینکه موفق به خود ساختن شدید مهمترین کاری که باید در دستور کارتون قرار بدید اینه که ذهنیت مردم رو تغییر بدید. ذهنیت اشتباهی که برای عموم مردم حتی قشر مذهبی و انقلابی از انقلاب ایجاد شده اینه که این انقلاب آمده برای نجات دادن! خیر این انقلاب آمده برای رساندن مردم به کشتی نجات هست،نه خود نجات 😅 خیلی فرق مهم داره این مطلب! این انقلاب آمده که مردم رو برای ظهور آماده کنه و به ظهور وصل کنه نه اینک بهشتی برای مردم درست کنه!🤌🏼 امروز در هیچ‌کجای جهان پیدا نمیکنید که حکومتی باشع و صد در صد وضعیت کشور مطلوب و عدالت برقرار شده باشه هیچ‌کجا❌ نه فقط امروز ،بلکه در تمامی ادوار تاریخ این کار فقط از عهده یک معصوم بر میاد فقط و بس! و این انقلاب در اصل برای وصل کردن مردم به حکومت شخص معصوم به وجود آمده!!! ⬅️یک مثال جهت تقریب به ذهن عرض کنم:فرض کنید یک ماشین سنگین به طور مخفیانه وارد اردوگاه تروریست ها میشه،و از اون اردوگاه افرادی که اسیر شدن و برده تروریست ها شدن رو سوار ماشین میکنه و از چنگال تروریست ها بیرون میکشه و از اردوگاه خارج میشه خب حالا این برده ها و مردم اسیر نجات پیدا کردن؟بله! ولی نه به طور کامل تا وقتی که به یک محل امن نرسند،تروریست ها بدنبالشون میان،به سمتشون تیراندازی میکنن،مسیرشون رو سد میکنند و ....هزار کار گوناگون انجام میدن تا اینها به اون مقصد اصلی نرسند، چرا که بعد از رسیدن به اون مقصد نهایی این افراد نجات پیدا میکنند. الان انقلاب اسلامی حکم همون ماشین سنگین رو داره،که مردم اسیر رو از چنگال شاه و جبهه شیطان بیرون کشید و در حال حرکت به سمت مأمن و محل ایمن هست محل ایمن کجاس؟ ظهور و حکومت حضرت حجت!✅ ما الان در مسیر هستیم نباید انتظار داشت که همچی گل و بلبل باشه! دشمن برای متوقف شدن ماشینمون از هیچ کاری دریغ نکرده از اینکه ماشینمون رو با بمب بزنه دریغ نکرده از اینکه لاستیکامون رو پنچر کنه دریغ نکرده از اینک راننده هامون رو بزنه دریغ نکرده از اینک افرادی خائن در بینمون خریداری کنه دریغ نکرده از اینک مسیرمون رو ناهموار کنه دریغ نکرده و.... خب مردم نیاز دارند بفهمند! کجای کاریم؟ وقتی ندانند کجای مسیر هستیم و این همه سختی برا چی هست که میکشیم نتیجش میشه «مرگ بر خا*منه ای...» خب اینها فکر میکنند ناخدا و راهنمای مسیر گولشون زده نمیدونن که ناخدا به هزار زحمت و بدبختی داره این ماشین انقلاب رو به سمت محل نجات و سعادت هدایت میکنه نمیدونن که تروریست ها چپ و راست دارن رو سرش بمب میندازن و براشونم میگی،میگن برو بابا گوشمون پره از این حرفا و.... پس اولین کار اینه سعی کنید ذهنیت مردم رو از انچه که غلط شکل گرفته رو تغییر بدید به آنچه که صحیح هست!
⚫️پست های حکومتی و مهم رو اشغال کنید :) ما امروز نیازمند مسئولین مومن،متقید ،متدین و باسواد هستیم حتما سعی کنید انقد پیشرفت کنید که جزو مسئولین آینده مملکت بشید!🤌🏼 هرچقدر که مسئولین خوب بالا بیان و رأس کار بیان و سکان هدایت رو دست بگیرند حال امت بهتر میشه! ⬅️نمونه‌ش دولت شهید رییسی عزیز دشمن سعی داره ذهن مردممون رو تنبل کنه فرسوده کنه خراب کنه درگیر حواشی و انشعابات دنیوی کنه مردم رو غرق در دنیا پرستی و مادیگرایی و هوا و هوس های نفسانی و شهوات گوناگون کنه تا مانع از این بشه که از دل این جامعه اسلامی رییسی ها،سلیمانی ها،بهشتی ها و....متولد بشه! اولا آقا پسر های عزیز❕ سعی کنید آیندتون رو اونطوری که نظام اسلامی نیاز داره تنظیم کنید آیندتون بر حسب نیاز اسلام تعیین کنید ،نه نیاز شخصی! و سفارشمم به دختر خانم ها همینه اولویت خودتون رو خانه،خانواده،تربیت بچه هاتون بزارید ❕ مهمترین چیزی که ما در این جنگ تاریخی نیاز داریم تربیت درست بچه های خوب و مومن هست که بعدها اولا جامعه اصلاح بشه و بعد مسئولین خوبی رأس کار بیان گول سبک زندگی غربی رو نخورید که من برم سرکار ،زندگی مستقل و.... ما با شغل و استقلال زن مخالفتی نمیکنیم ولی بحث و حرف ما در اینه که ما نیااز به زن های خانواده دار و تربیت کننده بچه های سالم داریم در این برهه حساس ، قطعا درک این امر مهم ،بسیار بسیار با ارزشه!💯
🔶🔷خلاصه برید و در راه کسب علم تلاش کنید تقواتون رو بیش از پیش تقویت کنید و هر آنچه که از این دو نصیبتون شدن رو در راه جهاد تبیین و خدمت به نظام اسلامی خرج کنید اهمیت و جایگاه انقلاب رو بفهمید دشمن رو بشناسید برای مقابله با دشمن خیز بردارید و در نهایت به خداوند منان توکل کنید قطعا «ان الله یحب المتوکلین » و «ان تنصروا الله ینصرکم»🤌🏻🌷 والسلام علی المرسلین🌿
خبب.. کم شدن تعداد اصلا مهم نیست اگه فکر می‌کنید مطالب مفید نیستن میتونید لفت بدید.کسی جلوتون رو نگرفته خب پرایوتمه،اتفاقا اگه ناخالصی ها کم بشه بهتر میتونم اون مفاهیمی که میخوام رو برسونم بهتون✨💥
بسم اللّـه🌱⚡️
بدبختی کم داریم جزوه های اجتماعی هم بهش اضافه شده😂😪
دلم میخواد بشینم این کتاب سند تعلیم و تزکیه رو بخونم نکاتش رو در بیارم حیف که وقتش نیست