🟣ذهنیت مردم :)
بعد از اینکه موفق به خود ساختن شدید
مهمترین کاری که باید در دستور کارتون قرار بدید اینه که ذهنیت مردم رو تغییر بدید.
ذهنیت اشتباهی که برای عموم مردم حتی قشر مذهبی و انقلابی از انقلاب ایجاد شده اینه که این انقلاب آمده برای نجات دادن!
خیر
این انقلاب آمده برای رساندن مردم به کشتی نجات هست،نه خود نجات 😅
خیلی فرق مهم داره این مطلب!
این انقلاب آمده که مردم رو برای ظهور آماده کنه و به ظهور وصل کنه
نه اینک بهشتی برای مردم درست کنه!🤌🏼
امروز در هیچکجای جهان پیدا نمیکنید که حکومتی باشع و صد در صد وضعیت کشور مطلوب و عدالت برقرار شده باشه
هیچکجا❌
نه فقط امروز ،بلکه در تمامی ادوار تاریخ
این کار فقط از عهده یک معصوم بر میاد
فقط و بس!
و این انقلاب در اصل برای وصل کردن مردم به حکومت شخص معصوم به وجود آمده!!!
⬅️یک مثال جهت تقریب به ذهن عرض کنم:فرض کنید یک ماشین سنگین به طور مخفیانه وارد اردوگاه تروریست ها میشه،و از اون اردوگاه افرادی که اسیر شدن و برده تروریست ها شدن رو سوار ماشین میکنه و از چنگال تروریست ها بیرون میکشه و از اردوگاه خارج میشه
خب حالا این برده ها و مردم اسیر نجات پیدا کردن؟بله! ولی نه به طور کامل
تا وقتی که به یک محل امن نرسند،تروریست ها بدنبالشون میان،به سمتشون تیراندازی میکنن،مسیرشون رو سد میکنند و ....هزار کار گوناگون انجام میدن تا اینها به اون مقصد اصلی نرسند،
چرا که بعد از رسیدن به اون مقصد نهایی این افراد نجات پیدا میکنند.
الان انقلاب اسلامی حکم همون ماشین سنگین رو داره،که مردم اسیر رو از چنگال شاه و جبهه شیطان بیرون کشید و در حال حرکت به سمت مأمن و محل ایمن هست
محل ایمن کجاس؟
ظهور و حکومت حضرت حجت!✅
ما الان در مسیر هستیم
نباید انتظار داشت که همچی گل و بلبل باشه!
دشمن برای متوقف شدن ماشینمون از هیچ کاری دریغ نکرده
از اینکه ماشینمون رو با بمب بزنه دریغ نکرده
از اینکه لاستیکامون رو پنچر کنه دریغ نکرده
از اینک راننده هامون رو بزنه دریغ نکرده
از اینک افرادی خائن در بینمون خریداری کنه دریغ نکرده
از اینک مسیرمون رو ناهموار کنه دریغ نکرده
و....
خب
مردم نیاز دارند بفهمند!
کجای کاریم؟
وقتی ندانند کجای مسیر هستیم و این همه سختی برا چی هست که میکشیم
نتیجش میشه «مرگ بر خا*منه ای...»
خب
اینها فکر میکنند ناخدا و راهنمای مسیر گولشون زده
نمیدونن که ناخدا به هزار زحمت و بدبختی داره این ماشین انقلاب رو به سمت محل نجات و سعادت هدایت میکنه
نمیدونن که تروریست ها چپ و راست دارن رو سرش بمب میندازن
و براشونم میگی،میگن برو بابا گوشمون پره از این حرفا و....
پس اولین کار اینه سعی کنید ذهنیت مردم رو از انچه که غلط شکل گرفته رو تغییر بدید به آنچه که صحیح هست!
⚫️پست های حکومتی و مهم رو اشغال کنید :)
ما امروز نیازمند مسئولین مومن،متقید ،متدین و باسواد هستیم
حتما سعی کنید انقد پیشرفت کنید که جزو مسئولین آینده مملکت بشید!🤌🏼
هرچقدر که مسئولین خوب بالا بیان و رأس کار بیان و سکان هدایت رو دست بگیرند
حال امت بهتر میشه!
⬅️نمونهش دولت شهید رییسی عزیز
دشمن سعی داره ذهن مردممون رو تنبل کنه
فرسوده کنه
خراب کنه
درگیر حواشی و انشعابات دنیوی کنه
مردم رو غرق در دنیا پرستی و مادیگرایی و هوا و هوس های نفسانی و شهوات گوناگون کنه
تا مانع از این بشه که از دل این جامعه اسلامی
رییسی ها،سلیمانی ها،بهشتی ها و....متولد بشه!
اولا آقا پسر های عزیز❕
سعی کنید آیندتون رو اونطوری که نظام اسلامی نیاز داره تنظیم کنید
آیندتون بر حسب نیاز اسلام تعیین کنید ،نه نیاز شخصی!
و سفارشمم به دختر خانم ها همینه
اولویت خودتون رو خانه،خانواده،تربیت بچه هاتون بزارید ❕
مهمترین چیزی که ما در این جنگ تاریخی نیاز داریم
تربیت درست بچه های خوب و مومن هست که بعدها اولا جامعه اصلاح بشه و بعد مسئولین خوبی رأس کار بیان
گول سبک زندگی غربی رو نخورید که من برم سرکار ،زندگی مستقل و....
ما با شغل و استقلال زن مخالفتی نمیکنیم
ولی بحث و حرف ما در اینه که ما نیااز به زن های خانواده دار و تربیت کننده بچه های سالم داریم در این برهه حساس ،
قطعا درک این امر مهم ،بسیار بسیار با ارزشه!💯
🔶🔷خلاصه
برید و در راه کسب علم تلاش کنید
تقواتون رو بیش از پیش تقویت کنید
و هر آنچه که از این دو نصیبتون شدن رو در راه جهاد تبیین و خدمت به نظام اسلامی خرج کنید
اهمیت و جایگاه انقلاب رو بفهمید
دشمن رو بشناسید
برای مقابله با دشمن خیز بردارید
و در نهایت به خداوند منان توکل کنید
قطعا «ان الله یحب المتوکلین » و «ان تنصروا الله ینصرکم»🤌🏻🌷
والسلام علی المرسلین🌿
خبب..
کم شدن تعداد اصلا مهم نیست
اگه فکر میکنید مطالب مفید نیستن میتونید لفت بدید.کسی جلوتون رو نگرفته
خب پرایوتمه،اتفاقا اگه ناخالصی ها کم بشه بهتر میتونم اون مفاهیمی که میخوام رو برسونم بهتون✨💥
دلم میخواد بشینم این کتاب سند تعلیم و تزکیه رو بخونم نکاتش رو در بیارم
حیف که وقتش نیست