˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
به من سخت گذشت عزیزم ، نه فقط از اینکه رفتی از این که رفتی و من هنوز مونده بودم ، از این که تو درحا
واقعا چیشد یهو ؟
یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش
منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه .. فکر میکردم همیشه هستی
ولی خب بزرگ شدم انگار ، یا شایدم تو بزرگی کردی و رفتی .
حالا همه چی خراب شد ، همه چی رفت ! ولی من هنوز گاهی یواشکی دلتنگ اون غزلی میشم که حالش با تو خوب بود ؛
همونی که وقتی بودی ، دنیاش قشنگتر بود ، همونی که هنوزم وقتی بهت فکر میکنه ، یادش میره چقدر بهش بد کردی .
خلاصه که نمیدونم چی بگم ،
فقط اینکه حواست به خودت باشه .
- دلنوشته ی 6 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛
اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ،
شاید لبخندام واقعی تر بود ،
شاید شبا کمتر طول میکشید ،
شاید غزلِ خوشحالتری بودم ،
شاید ، شاید ، شاید . .
آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم .
اگه بودی همهچی بهتر بود
واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همهچی بهتر بود : )
- دلنوشته ی 7 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از نسلِ سرد🖤
354.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود
چالش داریم🎀
بیاین پرایوت نفری دوتا سوال ازم بپرسید اگه جواب ندادم مجازات کن(بجز عکس؛فیلم؛نقدی؛ویس؛شارژ...)
Me: @im_Kord_45
Ch: https://eitaa.com/Yedaneh45
هدایت شده از 𝗡𝘂𝗺𝗯
بهبه 10/9.99
چون مجازاتم میکنی😔*
https://eitaa.com/joinchat/770835989C2bb7397619
چالش عمو شرکت کردی بچه؟ ⭕️