˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛
اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ،
شاید لبخندام واقعی تر بود ،
شاید شبا کمتر طول میکشید ،
شاید غزلِ خوشحالتری بودم ،
شاید ، شاید ، شاید . .
آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم .
اگه بودی همهچی بهتر بود
واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همهچی بهتر بود : )
- دلنوشته ی 7 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از Error405
به چند تا وروجک نیاز داریم واسه شلوغی ناشناس عمو ارتین
https://eitaa.com/joinchat/1427900065Ce83d1b20a5
هدایت شده از Error405
707.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درود چطورین یکم بحرفیم باهم ارتینم
Na"
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4c7aqun&btn=Artin
Tg"
https://eitaa.com/joinchat/1427900065Ce83d1b20a5
کویر نشه
هدایت شده از Error405
یه اصل میدی؟
_
ارتین ¹⁷ اهواز
https://eitaa.com/joinchat/1427900065Ce83d1b20a5