˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛
اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ،
شاید لبخندام واقعی تر بود ،
شاید شبا کمتر طول میکشید ،
شاید غزلِ خوشحالتری بودم ،
شاید ، شاید ، شاید . .
آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم .
اگه بودی همهچی بهتر بود
واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همهچی بهتر بود : )
- دلنوشته ی 7 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از - Bety
وایی من اصفهانیم😂😂 ا•ل میدین؟
-
بتی:وای خیلی خوبه ، بتی 14
سنا: بهبهه ، 13
کیانا: خیلیم عالی ، 16
https://eitaa.com/joinchat/2272528016Ca882f41aa9
هدایت شده از 𝗡𝘂𝗺𝗯 همسایه چنلو چک کن
239K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گپ عمو آدرین ممبر با اصالت میطلبه💘.
https://eitaa.com/joinchat/2438203032C9288d5cf4b
اکانت گادتو ببینم بانو/جناب؟
هدایت شده از - Bety
321.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارادت ، کمی صحبت کنیم ممبرا؟
مشترک ِبتی ُسنا ُکیانا ُرزیتا
https://abzarek.ir/service-p/msg/4830702
- - -
https://eitaa.com/joinchat/2272528016Ca882f41aa9