˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛
اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ،
شاید لبخندام واقعی تر بود ،
شاید شبا کمتر طول میکشید ،
شاید غزلِ خوشحالتری بودم ،
شاید ، شاید ، شاید . .
آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم .
اگه بودی همهچی بهتر بود
واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همهچی بهتر بود : )
- دلنوشته ی 7 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از 𝗔𝗿𝗺𝗶𝘁𝗮
474.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرمیتام.شنوای حرفاتونم دخترام💓⭑ ֢ ࣪ مقداری اوکی نیستم بیاید حرف بزنیم دردونه ها.
𑜀ᥱ : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_mgenv7c&btn=𝗔𝗿𝗺𝗶𝘁𝗮
⋆︶ִֶָ⏝˖ ࣪ ꫂ᭪ ࣪ ˖⏝ִֶָ︶⋆
ᥕᥱ : https://eitaa.com/joinchat/3773040204C3d6de403d3