˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛
اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ،
شاید لبخندام واقعی تر بود ،
شاید شبا کمتر طول میکشید ،
شاید غزلِ خوشحالتری بودم ،
شاید ، شاید ، شاید . .
آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم .
اگه بودی همهچی بهتر بود
واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همهچی بهتر بود : )
- دلنوشته ی 7 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
هدایت شده از 𝑨𝒗𝒂𝒓 -آوار
گپمونه شلوغش نکنیم ؟
https://eitaa.com/joinchat/4123985140Ca9e08fe173
هدایت شده از بنر.
103.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من وقتی میخوام درباره اون موضوع حرف بزنم ::
@mehr_afroz🖤
بیا با ریلزاش گریه کن دخترم 🙂 :))
هدایت شده از بنر.
بیاد اینجا از اون چنلاست همه دوستش دارن و دنبالشن😔💦
https://eitaa.com/joinchat/1855653450Cdc47e803a9
هدایت شده از بنر.
https://eitaa.com/joinchat/1135281248C1ec05ecd82
گپمون.
فعال نیستی نیا.
هدایت شده از 𝗔𝗿𝗺𝗶𝘁𝗮
516.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارادت چaلش داریم.
بیاین پرایوتم نقطه سند کنید پروف هم وaیب اکانت تون رو بدم.💘
๋࣭ ⭑ ^᪲ ๋࣭ ⭑⭑ ֢ ࣪
𑜀ᥱ : @PV_armitaa
⋆︶ִֶָ⏝˖ ࣪ ꫂ᭪ ࣪ ˖⏝ִֶָ︶⋆
ᥕᥱ : https://eitaa.com/joinchat/3773040204C3d6de403d3