˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه
کاش بودی بچه ؛
اگه بودی ، شاید این روزا اینقد سخت نمیگذشتن ،
شاید لبخندام واقعی تر بود ،
شاید شبا کمتر طول میکشید ،
شاید غزلِ خوشحالتری بودم ،
شاید ، شاید ، شاید . .
آدم بعضی وقتا فقط بودنِ ینفرو کم داره ؛ و من انگار همون ینفرو ندارم .
اگه بودی همهچی بهتر بود
واقعا ، بی هیچ اغراقی ، همهچی بهتر بود : )
- دلنوشته ی 7 .
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒