eitaa logo
The Enduring Word
395 دنبال‌کننده
442 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
+دنیا قشنگ نیست:) -دنیا قشنگه آدما قشنگ نیستن جانم... کپی نه راضی نیستم ... فور قشنگ تره)):
مشاهده در ایتا
دانلود
شما حمایتمون میکنی؟ https://eitaa.com/SpITok ممنون در ضمن عاشق رماناتم❤️❤️❤️ ... حتما . شما هم ما رو حمایت کن ممنون
قشنگا به 250 برسیم رمان اصلیم رو شروع میکنم ‌.
دوری از بعضی آدما نه تنها بد نیست بلکه باعث میشه زندگی سالم تری داشته باشی‌!
تجربه نشون داده هرجوری که باشی مردم جور دیگه ای راجبت فکر میکنن.
🕊️: آخرین پرنده را هم رها کرده ام اما هنوز غمگینم چیزی در این قفس خالی هست که آزاد نمی شود. - تو را نه بخاطر کسی که هستی ... بلکه بخاطر کسی که در کنار تو می‌شوم دوست دارم.
انتظار کسی را نکشت ، اما قلب های زیادی را پوسیده کرد!
شما = https://eitaa.com/SpITok/1546 .................... بله خیلی قشنگه
شما=ویکتور هوگو و راستی لطفا رمان سوگند رو هم ادامه بده ......................... چشم عصر 30 پارت میزارم
یه ضربه فنی روش پیاده کنم تا صبح بیهوش باشه؟ حداقل نمیره بیوفته روی دستم به جرم قتل ببرنم زندان...!! اونطوری بدبخت میشم که ولی مگه از سرما خوردگی آدم میمیره؟ - سوگند چرا هی میری تو هپروت؟ گنگ گفتم + چی؟ - میگم به چی فکر میکنی؟ + به مرگ تو تند دستم و روی دهنم گذاشتم خاک تو سر مهراب چه سوتی دادم - میدونم شعور نداری خانم محترم ولی خواهشا لطف کن خودت به روی خودت نیار خجالت داره + از دهنم پرید داشتم فکر میکردم چیکار کنم تبت بیاد پایین نگاهی بهم انداخت و پوزخند زد - آره جون خودتت + اولا جونم و قسم نخور دوما مگه تو ذهن منی هعی واسه خودت حرف میزنی سوما دکتر آشنا داری ؟ زنگ بزنم بیاد امشب نیوفتی رو دستم - خانم بیشعور من خودم دکترم نیاز به دکتر نیس اووووووووو آقای دکتر مهراب گاو...!! چه باحال و جذاب و همینگونه بسیار زیبا بگو دیشب چرا مثل جراحا چنگ مینداخت به صورتم تا زخمم و تمیز کنه آقا دکتر هستش!! ♡- - - - - - -‹🌾🌝
اه عمیقی همراه درد کشیدم + خب من چه کنم آقای دکتر ؟ خودت مراقب خودت باش خداحافظ بدجور حسودی ام شد حسرت دکتر شدنم میمونه تو دلم هعی من بدبخت از اتاقش بیرون اومدم و وارد اتاق خودم شدم روی تخت دراز کشیدم و سرم و تو بالشت فرو کردم دوست داشتم فقط جیغ بزنم و گریه کنم منم میخواستم دکتر شم ولی نشد 6 تا کلاس بیشتر سواد ندارم که توقع دکتر شدنم دارم به قول مامانم آرزو برای جوانان عیب نیس ولی دکتر شدن برای من حسرت میشه انقدر سرم و تو بالشت فشار داده بودم حس خفگی بهم دست داده بود آروم به سمت سقف برگشتم اشکم آروم روی گونه ام غلتید با پشت دست پاکش کردم سر یه حسرت بقیه اشکام هم راهی شدن و بی صدا فقط گریه میکردم از روی تخت بلند شدم و در کوله ام و باز کردم تمام وسایل های داخلش و بیرون اوردم تا تنها عکس یادگاری که مامانم داده بود و پیدا کنم یهویی دلم برای چهره هاشون تنگ شد آخرین بار تو کیف پول کوچیکم گذاشته بودم تا خراب نشه کیف پولو و برداشتم و بازش کردم عکس و آروم بیرون اوردم و بهش خیره شدم سر این عکس مامان موهام و انقدر مدل زد و درست کرد که آخرش فکر میکردم یه کچل جلوی دوربین نشسته و دارن ازش عکس میگیرن به قول سهیل مسخره ترین ژست های ممکن تعلق گرفته به من مگه میشه یه دختر انقدر خز باشه ♡- - - - - - -‹🌾🌝