eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
398 دنبال‌کننده
444 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
+دنیا قشنگ نیست:) -دنیا قشنگه آدما قشنگ نیستن جانم... کپی نه راضی نیستم ... فور قشنگ تره)):
مشاهده در ایتا
دانلود
من ارگ‌ بم و خشت به خشتم متلاشی‌ تو نفش جهان هر ورقت‌ ترمه و کاشی.
‌من روزی که غم‌هام تموم بشه، شادی کردن بلد نیستم.
آدم باید رنج رو تجربه کنه، اما یه چیزی توی دلش داشته باشه که بتونه ازش عبور کنه. ونگوگ
قاعده‌ای وجود ندارد که به درد همه بخورد. هر کس باید، خودش راهی بیابد که خود را نجات دهد. - زیگموند فروید
رویاها رنگ حقیقت گرفته‌اند؛ گذشته‌‌ها درون قبر مرده‌‌اند. -مآری.
افسوس! من مرده ام و شب هنوز هم گویی ادامه‌ی همان شب بیهوده است... - فروغ‌ فرخزاد
شما سلام عزیزم خوبی میشه رمان مدرسه ترسناک رو ادامه بدیییی.....چون خیلی رمان خوبی هست و چنلت عالیع .... لطف داری مهربونم. چشم