آدم باید رنج رو تجربه کنه، اما یه چیزی توی دلش داشته باشه که بتونه ازش عبور کنه.
ونگوگ
قاعدهای وجود ندارد که به درد همه بخورد. هر کس باید، خودش راهی بیابد که خود را نجات دهد.
- زیگموند فروید
افسوس!
من مرده ام
و شب هنوز هم گویی ادامهی همان شب بیهوده است...
- فروغ فرخزاد
شما
سلام عزیزم خوبی میشه رمان مدرسه ترسناک رو ادامه بدیییی.....چون خیلی رمان خوبی هست و چنلت عالیع
....
لطف داری مهربونم. چشم