eitaa logo
The Enduring Word
397 دنبال‌کننده
444 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
+دنیا قشنگ نیست:) -دنیا قشنگه آدما قشنگ نیستن جانم... کپی نه راضی نیستم ... فور قشنگ تره)):
مشاهده در ایتا
دانلود
لف چرا؟
من ارگ‌ بم و خشت به خشتم متلاشی‌ تو نفش جهان هر ورقت‌ ترمه و کاشی.
‌من روزی که غم‌هام تموم بشه، شادی کردن بلد نیستم.
آدم باید رنج رو تجربه کنه، اما یه چیزی توی دلش داشته باشه که بتونه ازش عبور کنه. ونگوگ
قاعده‌ای وجود ندارد که به درد همه بخورد. هر کس باید، خودش راهی بیابد که خود را نجات دهد. - زیگموند فروید
رویاها رنگ حقیقت گرفته‌اند؛ گذشته‌‌ها درون قبر مرده‌‌اند. -مآری.
افسوس! من مرده ام و شب هنوز هم گویی ادامه‌ی همان شب بیهوده است... - فروغ‌ فرخزاد
شما سلام عزیزم خوبی میشه رمان مدرسه ترسناک رو ادامه بدیییی.....چون خیلی رمان خوبی هست و چنلت عالیع .... لطف داری مهربونم. چشم
سوگند خیلی قشنگ بودددددد ولی چرا لحظه ی حساس تمومش کردی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ...... امروز بیشتر پارت میزارم برا جبران