eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
405 دنبال‌کننده
448 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
جایی برای دل های خسته...🎼 جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید...🙃 جایی که احساسات صحبت میکنند...🗣 به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم🙃💔 -اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است. -فوروارد؟ با کمال میل...
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی قشنگهههه واقعا حیفه تموم بشه ولی لطفا تو هم زود به زود پارت بذاررررر😭😭😭❤️❤️ ...... چشم . حالا حالا ها مونده و ماجراهایی در نظر دارم
‌دلم یه سوپرایز میخواد، یه اتفاق خوب و قشنگ، یه چیزی که انتظارش رو ندارم یهو از سقف بیوفته تو دامنم، من تلاشی نکنم فقط اون اتفاق قشنگ بیوفته . با هرکی مثل خودش ؟ امکان نداره که من اینقدر بی لول باشم .
مگر من از وطنم چه می‌خواستم به غیر از تکه‌ای نان‌، گوشه‌ای امن، جیبی با حرمت بارانی از عشق، پنجره‌ای باز که آزادی و عشق به من دهد؛ من چه می‌خواستم در این حد، که به من نداد؟
من در لاک خودم راحت ترم. انجا میشد ارام و بی دغدغه زندگی کرد!»
کی فهمیدی بزرگ شدی؟! روزی که با چشم‌هایی که با گریه تار میدید به انجام دادن کارهام ادامه دادم.
و فهمیدم آدم می‌تواند هرگز کسی را ندیده باشد و نشناسد اما با اندوه و زخم او، قلبش هزاران تکه بشود.
ما زخمی آغوش هایی هستیم که به امن بودن صاحبانشان ایمان داشتیم.
سرانجام به ادبیات رو آوردم ؛ که پیوسته پناهگاه کسانی‌ست که نمی‌دانند سر پرشور خود را کجا بر زمین بگذارند .
اِعتماد،اِحترام،تعهد! تو یکیش گند بزنی هرسه رو اَز دست میدی. در سکوتِ شب، انسان به خودش نزدیک‌تر از همیشه است.
سرانجام به ادبیات رو آوردم ؛ که پیوسته پناهگاه کسانی‌ست که نمی‌دانند سر پرشور خود را کجا بر زمین بگذارند .
اِعتماد،اِحترام،تعهد! تو یکیش گند بزنی هرسه رو اَز دست میدی.
- غمگینم، به اندازه یِ آخرین باری که بغلت کردمو نمیدونستم آخرین باره...