eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
405 دنبال‌کننده
447 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
جایی برای دل های خسته...🎼 جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید...🙃 جایی که احساسات صحبت میکنند...🗣 به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم🙃💔 -اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است. -فوروارد؟ با کمال میل...
مشاهده در ایتا
دانلود
تا حد امکان، هرچه می‌توانید کمتر درباره‌ی کارهای خود صحبت کنید؛ آن هم تنها با کسانی که به شما دلگرمی و الهام می‌بخشند. چون دنیا پُر از آدم‌هایی است که "نفوس بد" می‌زنند.  مردمی که تنها بلدند بگویند: "اینکه محال است!"  یا  "واقعا که تو زیادی بلند پروازی!" چهار اثر | فلورانس اسکاول شین
پایان فعالیت اد رامینه
یه عالمه پارت از سوگند لطفا 😅😘😘 ........ به تعداد پیاما باشه؟
سوگند بزاااااار ............ چشم حرف بزنیم اول؟
پیام دوم ....... بله؟
لطفا بیشتر بزاررررررر ................ تا الان 6
سلام ببخشید من دیشب یه مشکلی برام بوجود آمد نتونستم پارت بزارم
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
رمان: (مدرسه ترسناک) پارت12 من صداش زدم کلوریا برگشت نگام کرد گفت چیه؟ گفتم تو که بابات ۴
رمان: (مدرسه ترسناک) پارت 13 ما خیلی روی کلوریا گیر کرده بودیم. که روژا گفت:اون کلوریا دیشبی حتما یکی از آدم های اونا بوده و این دوستمونه. نیما:خب از کجا مطمئن بشیم؟ کلوریا:بیاین بریم در خونه ما عکس دارم از تولد دیشبمون که خونه مامان بزرگم بودیم من:تولد کی؟ کلوریا:دختر خالم راه افتادیم در خونشون،رفت گوشیش اورد و هم عکس نشون داد هم فیلم حتی از مامانش هم پرسید گفت اره دیشب خونه مامان بزرگ بودیم تا صبح.زنگ زد به دختر خالش و اونم گفت اره. ما تو شُک بودیم من گفتم:بیا این همه بدبختی داشتیم اینم روش.خب حالا من زود برم ماکت رو درست کنم برا شب که میریم اونجا نقشه رو عملی کنیم. مانی:نیکااا خری یا خودتو زدی به خری؟ من:خب چیکار کنیم؟تو چشم شما نگاه کنم؟ مانی:خب اگه اون کلوریا کلوریا دیشب نبوده و از آدمای اونا بوده نقشه رو میدونن من:وای راست میگه.اصلا حواسم نبود.خب چیکار کنیم پس؟ نیما:به نظرم چند روز ول کنیم تا یکم فکر کنیم مغزمون هنگ کردههه کلوریا:بچه ها یه چیز بگم؟ نیما:باشه برا بعد بزار یکم ذهنون خالی کنیم... رفتم خونه که روژا زنگم زد...