جایی برای دل های خسته...
جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید...
به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم... 𝒞ℴ𝓂ℯ 𝓉ℴ 𝓊𝓈 𝓉ℴ ℓ𝒾𝓈𝓉ℯ𝓃 𝓉ℴ 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸
-اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است.
-فوروارد؟ با کمال میل...
عزیزانی که درخواست مدرسه ترسناک داشتن عزیزان من قبلا هم گفتم که سوگند رو تا یه پارتیش نوشتم برای همین تا یه جایی آماده است ولی مدرسه ترسناک نه
برای همین نمیشه کلی پارت ازش گذاشت
امیدوارم درک کنید