eitaa logo
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
403 دنبال‌کننده
454 عکس
1.2هزار ویدیو
195 فایل
جایی برای دل های خسته... جایی که میتونید موسیقی رو با تمام وجود درک کنید... به یاد اون شبی،که با گریه موزیک گوش دادیم... 𝒞ℴ𝓂ℯ 𝓉ℴ 𝓊𝓈 𝓉ℴ ℓ𝒾𝓈𝓉ℯ𝓃 𝓉ℴ 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸 -اصکی؟ در شان شما نیست، فقط و فقط با ذکر منبع قابل استفاده است. -فوروارد؟ با کمال میل...
مشاهده در ایتا
دانلود
ابزارک هم بالا میاره
تو سنی هستم ک هم می‌دونم حیفه این روزا بگذره ، هم میخام زودتر بگذره .
+ مظلومانه‌ترین حالت یه آدم ?! - اونجایی که دیگه قبول می‌کنه تنهاست و باید حالا حالاها تنها ادامه بده . .
اونی که فکر می‌کنی بهت آسیب نمی‌زنه ، تیکه‌پارت می‌کنه و می‌ذاره میره .
من‌و‌حسرتـ‌اون‌شبـ‌کهـ‌نگفتم‌توبمون!!»
صدایی در اعماق مغز م‍‌ن مرگ را تقاضا میکند .
بیاید قبول کنیم هیچکس به اون قشنگی که تو ذهنمون ازش ساخته بودیم، نبود .
آدمی که سلام نمی‌ده ، بلد نیست لبخند بزنه ، نمی‌تونه تعامل کنه ، درونگرا نیست .. بی‌تربیته و هوش اجتماعیش هم پایینه . چیه مد شده هرکی مثل گاو می‌مونه یک برچسب درونگرا بهش می‌زنن ؟! واقعا یه آدم با سن بالای ۲۵ سال ، نباید ساده‌ترین آداب اجتماعی رو بدونه ..؟!