مگه از تاریکی نمیترسیدی؟ پس الان چجوری خوابیدی جایی که سر تا سر تاریکیه قربونت برم💔🥺🥺
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر صداش دلنشینه✨❤️ @TheEnduringWord
سلام موبینا جونم خوبی فدات بشم:) راجب رمان جدید: از سلیقه تو خیلی خوشم اومد هم انتخاب نقش و هم سن و توضیح مختصر هم عالی بودش من که عاشقش شدمو هیچ انتقادی ندارم:) راجب رمان سوگند: راستش عالیه و میخوام امشب هم کمی پارت بزاری چون عالیه؛ توروخدا چهل پارت بزار؛ همچنین رمان سوگند را هرچقدر بیشتر کنی عالی میشه:) عمر منی تو جون منی تو بزاریا🙏 .................... سلام عزیزم . تو خوبی مهربونم؟ مرسیی عزیز دلم . سوگند رو امشب نمیرسم ولی فردا میزارم . چشم قشنگم مرسی از نظرت