تو این رمان جدیده سیاوش از تو کوچه پیدا کردن ؟ اصلا شبیه مامان باباش نیست
.....
🤣🤣🤣
عکس نداشتم دیگه اگه دارین لینکشو بفرستین
حالا میگردم ببینم پیدا میکنم یا نه
خستهام از توضیح دادنِ چیزایی که هیچکس قرار نیست بفهمه!
کلا خسته شدم از توضیح دادن
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی شما که غریبه نیستی...
@TheEnduringWord
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
@TheEnduringWord
من همون شب که تو میخندیدی درگیر تماشای تو بودم ..
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
سلام ممنون از نظرتون رمان جدید رو چشم اگه وقت کردم حتما میزارم دنبال عکس میگردم در رابطه با سوگند
سلام
رمان عاشقی در عمارت ارباب تموم شده و خیلیا هم دوسش داشتند
دلیلتون برای اینکه خوب نبود را میشه بفرمایید
اتفاقا من میخواستم یه رمان خیلی خیلی قشنگ براتون بذارم حالا که این حرفو زدین کنسل شد☺️
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
بنظرتون شروعش کنم یا اول بنرش رو بسازم؟ https://abzarek.ir/service-p/msg/2948725
مرسی از عزیزانی که نظرشون رو بهم گفتن . با توجه به تعداد کم نظرات و ... من اول بنر رو قرار میدم🙏🏻
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒐𝒓𝒅🎧
مرسی از عزیزانی که نظرشون رو بهم گفتن . با توجه به تعداد کم نظرات و ... من اول بنر رو قرار میدم🙏🏻
سیاوش رو هم عکسش رو عوض میکنم . ببخشید عکس گیر نیاوردم💔 باید بگردم