شب اول؛
کسی میداند من چقدر تلاش کردهام که روحم زیبا بماند وقتی جهان پر از رنج بود؟
زیرا در میان ویرانی و رنج، وظیفه انسان این است که قلبش را به زشتی نسپارد.
-داستایوفسکی
شب تون بخیر، به اندازه تمام شب بخیر هایی که گفته نشدند .
𝑆𝐻𝐴𝑇𝑇𝐸𝑅 𝑀𝐸
📜𝖩𝗈ιɳ 𝗈υɾ 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗇𝖾𝗅
𝑃𝑂𝑊𝐸𝑅𝐿𝐸𝑆𝑆
📜𝖩𝗈ιɳ 𝗈υɾ 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗇𝖾𝗅
𝑃𝑂𝑊𝐸𝑅𝐿𝐸𝑆𝑆
📜𝖩𝗈ιɳ 𝗈υɾ 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗇𝖾𝗅