eitaa logo
مؤسسه بین المللی ترنم صلح
1.7هزار دنبال‌کننده
208 عکس
763 ویدیو
23 فایل
فعالیت‌های مؤسسه برای صلحی جهانی: -معرفی مراکز،منابع تخصصی وجریان‌های تبلیغ بین‌المللی -معرفی دوره،نشست وهمایش مرتبط -معرفی تازه‌مسلمانان -برگزاری دوره‌های مطالعات اسلام وادیان -تولیدمحتوای اسلامی برای جامعه غرب مدیر: @ebnosiam @allah4all @studiesofshia
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️ کتاب مقدس، کتاب زندگی پیامبران و کتاب تعالیم حضرت عیسی (ع) برای نوجوانان‌، چاپ رنگی و با کیفیت، در مطب دکتر، جهت مطالعه مراجعه کنندگان؛ ویندهوک-جمهوری نامیبیا 📝 پینوشت: در امر تبلیغ بین الملل و تبلیغ داخلی، رسانه تنها به شبکه های اجتماعی و منبر خلاصه نمی شود! چقدر به چنین رسانه‌هایی توجه داشته‌ایم؟ | | @Thrillofpeace
🔹عنوان کتاب:Islamophobia in America: the anatomy of intolerance 🔸نویسنده: Carl W.Ernest 🔹انتشارات و سال نشر: Palgrave Macmillan, 2013 ✅درباره کتاب: کتاب در آمریکا در پی آن است که ابعاد تازه‌ای از نفرت علیه را در اختیار خواننده قرار دهد که در دهه‌های اخیر در به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است. این کتاب نیز مانند بیشتر آثار کارل ارنست به صورت مجموعه‌ای از مقالات است که توسط جمعی از اساتید و متخصصان نوشته شده است. ✅ برای آشنایی بیشتر با کتاب به نام « در آمریکا: تشریح عوامل عدم مدارا» و دانلود آن به لینک زیر مراجعه نمایید 🔗 http://thrillofpeace.net/post/95 🔺انجمن بین المللی ترنم صلح @ThrillOfPeace
@ThrillofPeace ✳️ همه لشکریان اسلام هراسی آمریکا 🔹بخش اول_ فهرست گروه‌ها و سازمان‌های فعال علیه اسلام در آمریکا 🔸شورای روابط آمریکایی-اسلامی (The Council on American-Islamic Relations (CAIR گروه‌ها و سازمان‌های ضداسلامی فعال در آمریکا را به دو دسته تقسیم کرده است: هسته داخلی و هسته خارجی. هسته‌ داخلی به سازمان‌هایی اطلاق می‌شود که هدف اصلی شکل‌گیری و فعالیت آنها اسلام‌هراسی است؛ اما هسته خارجی شامل گروه‌ها و سازمان‌هایی می‌شود که هرچند در اهداف شکل‌گیری آنها فعالیت علیه اسلام تعریف نشده اما در عمل علیه اسلام فعالیت می‌کنند یا از چنین فعالیت‌هایی حمایت می‌کنند. www.islamophobia.org ردیف نام گروه نوع فعالیت علیه اسلام زمان تاسیس بودجه/ درآمد 1 صندوق انتزاع Abstraction Fund هسته داخلی نامعلوم 2 میلیون دلار 2 گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» ACT! for America هسته داخلی 2007 1/1 میلیون دلار 3 مرکز قانون و عدالت آمریکا American Center for Law and Justice هسته خارجی 1990 نامعلوم 4 انجمن خانواده آمریکا American Family Association هسته خارجی 1977 نامعلوم 5 گروه دفاع از آزادی آمریکا American Freedom Defense Initiative (AFDI) هسته داخلی 2010 نامعلوم 6 مرکز قانون آزادی آمریکا American Freedom Law Center هسته داخلی 2012 نامعلوم 7 مجمع اسلامی دموکراسی آمریکا American Islamic Forum for Democracy هسته داخلی 2003 2 میلیون دلار 8 ائتلاف رهبری اسلامی آمریکا American Islamic Leadership Coalition هسته خارجی 2010 نامعلوم 9 اتحادیه سیاست عمومی آمریکا American Public Policy Alliance هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 10 وبلاگ Atlas Shrugs Atlas Shrugs هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 11 گروه اسلام برهنه Bare Naked Islam هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 12 مرکز سیاست امنیت Center for Security Policy هسته داخلی 1988 کمتر از یک میلیون دلار 13 پروژه کلاریون (شیپور) Clarion Project هسته داخلی 2006 17 میلیون دلار @ThrillofPeace 14 گروه شهروندان نگران آمریکا (کالیفرنیا) Concerned American Citizens (Calif.) هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 15 زنان نگران نسبت به آمریکا Concerned Women for America هسته خارجی 1979 نامعلوم 16 مرکز عملیات‌های ضدتروریسم (فلوریدا) Counter Terrorism Operations Center (Fla.) هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 17 مرکز آزادی دیوید هورویتز David Horowitz Freedom Center هسته داخلی 1988 5 میلیون دلار 18 صندوق سرمایه اعانه‌دهندگان Donors Capital Fund هسته خارجی نامعلوم بیش از 2 میلیون دلار 19 مجمع ایگل (عقاب) Eagle Forum هسته خارجی 1972 نامعلوم 20 انجمن خانواده فلوریدا Florida Family Association هسته داخلی 1987 نامعلوم 21 اتحاد مسلمانان سابق Former Muslims United هسته داخلی 2009 نامعلوم 22 مجمع شناخت خاورمیانه Forum for Middle East Understanding هسته داخلی نامعلوم نیم میلیون دلار 23 شبکه تلویزیونی فاکس نیوز Fox News Channel هسته خارجی 1996 بیش از یک میلیارد دلار 24 پروژه بازرسی درباره تروریسم Investigative Project on Terrorism هسته داخلی 1995 نامعلوم 25 دیده بان جهاد Jihad Watch هسته داخلی 2003 نامعلوم 26 بنیاد لینده و هری برادلی Lynde and Harry Bradley Foundation هسته خارجی 1942 30 میلیون دلار 27 مجمع خاورمیانه Middle East Forum هسته داخلی 1990 نامعلوم 28 موسسه تحقیقات رسانه‌ای خاورمیانه Middle East Media Research Institute هسته داخلی 1998 3 میلیون دلار 29 مجله نشنال ریویو National Review هسته خارجی 1955 هسته خارجی 30 گروه اوک (بلوط) Oak Initiative هسته خارجی نامعلوم نامعلوم 31 بنیاد راسل بری Russell Berrie Foundation هسته خارجی نامعلوم نامعلوم 32 بنیاد سارا اسکایف Sarah Scaife Foundation هسته خارجی نامعلوم نامعلوم 33 گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» Stop Islamization of Nations هسته داخلی 2012 نامعلوم 34 گروه موسوم به «صراط مستقیم کلیساهای Grace Ministry» Straight Way of Grace Ministry هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 35 گروه شناسایی تهدید Understanding the Threat هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 36 گروه غرب متحد United West هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 37 گروه کاری ضد شریعت ویرجیانا Virginia Anti-Shariah Taskforce (Va.) هسته داخلی نامعلوم نامعلوم 38 نشریه واشنگتن تایمز Washington Times هسته خارجی 1982 بیش از یک میلیارد دلار telegram.me/bayeganitabligh/4833 📝 «انجمن بین المللی ترنم صلح» 🆔 @ThrillofPeace
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#⃣ Mercy to Roosters, Dogs & Cats in Islam - Hamza Yusuf ❇️ درس احکام شیخ حمزه یوسف در مورد رفتار با حیوانات در اسلام با نوآوری های عجیب فقهی 🔹شيخ حمزه يوسف که نام اصلی‌اش مارک هانسن و اهل کاليفرنيای آمريکاست در هفده‌سالگی به دين اسلام و مذهب مالکی، از مذاهب چهارگانه اهل سنت، گرويده و ازآن‌پس عمر خود را صرف آموزش علوم اسلامی و سپس تعليم آن کرده است. او همچنين به سلک صوفيان درآمده و از پيروان سلسله صوفيه مرابطون در کشور موريتانی است. 🔸**انتشار محتوا، به معنای رد یا تأیید آن از سوی انجمن ترنم صلح نیست** 💯 ترجمه و تدوین: انجمن بین‌المللی ترنم صلح @ThrillofPeace
💠از شام به سمت مدینه به راه افتاد با صحنه عجیبی مواجه شد. جمعیتی عظیم که در یک جا جمع شده بودند، پوشش و قیافه آنها به مسلمانان نمی خورد علّت را جویا شد. 🔹گفتند : این تجمع سالیانه علما و کشیشان است که اکنون جمع شده اند و منتظر اسقف بزرگ می باشند. 🔸امام باقر (ع) به داخل جمعیت رفت. 🔹اسقف بزرگ و سال خورده با احترام و عظمت استقبال خاصی وارد شد و در صدر جمعیت نشست. 🔹شروع کرد به وارسی چهره هایی که آنجا بودند نگاهش به امام باقر علیه السلام افتاد چهره ایشان توجه اسقف را به خود جلب کرد. 🔸سوال کرد : از ما مسیحیان هستی یا از مسلمانان؟ 🔹از مسلمانان 🔸از دانشمندان آنها هستید یا از نادان ها؟ 🔹 از افراد نادان نیستم. 🔸اول من سوال بپرسم یا شما میپرسی؟ 🔹 اگر مایلید شما سوال کنید. 🔸شما مسلمانان ادّعا می کنید اهل بهشت میخورند و می آشامند امّا مدفوعی ندارند! آیا در این جهان نمونه از چنین اتّفاقی وجود دارد؟ 🔹 بله نمونه آن جنین است که در شکم مادر تغذیه می کند امّا مدفوع ندارد. 🔸ابتدا گفتی از دانشمندان نیستی 🔹خیر من گفتم از افراد نادان نیستم. 🔸سوال دیگری دارم. 🔹 بفرمایید. 🔸شما مسلمان ها معتقد هستید هرچه از میوه ها و نعمت های بهشتی استفاده می شود از آن کاسته نمی شود. آیا در این دنیا شبیه چنین چیزی وجود دارد؟ 🔹بله شما اگر در همین دنیا از شعله آتشی صد ها مشعل دیگر را روشن کنید چیزی از شعله اول کم نمی شود اما دیگر مشعل ها با آن روشن می شوند. 🔺اسقف هر آنچه سوال که فکر می کرد می تواند از مسلمانان بپرسد و آنها پاسخی ندارند را مطرح کرد تا در آن جمع یک سوال بی پاسخ از مسلمین باقی بماند اما ناکام ماند. 🔸رو به مردم کرد و گفت : شما من را در این جمع آورده اید و یک دانشمند در جمع قرار داده اید تا من را رسوا کنید؟! دیگر با شما سخن نخواهم گفت و اگر تا سال دیگر زنده باشم دیگر در این جمع حاضر نخواهم شد. سپس از جا برخاست و رفت. 📚 برگرفته از کتاب سیره پیشوایان، مهدی پیشوایی | | 💯 @Thrillofpeace
🔹عنوان کتاب: Islam: the religion and the people 🔸نویسنده: Bernard Lewis 🔹انتشارات و سال نشر: Wharton school publishing 2008 ✅درباره کتاب: برنارد #لوئیس کتاب « #اسلام: دین و مردم» را با همکاری بونتزی الیس #چرچیل منتشر کرده است. نویسندگان این کتاب در پی یافتن پاسخی برای پرسش‌هایی از این دسته‌اند: تفاوت اسلام با یهودیت در چیست؟ ستون‌های ایمان اسلامی کدامند؟ نظر اسلام درباره صلح و جهاد چیست؟ اسلام به غیرمسلمانان چگونه می‌نگرد؟ ✅ برای آشنایی بیشتر با کتاب #برنارد_لوئیس به نام «اسلام در آمریکا» و دانلود آن به لینک زیر مراجعه نمایید 🔗 http://thrillofpeace.net/post/93 🆔 @DiLibrary |کتابخانه تخصصی اسلامی ترنم صلح
🔹برای #تبلیغ_بین‌المللی_اسلام چه اقداماتی می‌توان انجام داد؟ 🔸چگونه می‌توان از همایش‌‌های بین‌المللی #علوم_اسلامی و #انسانی مطلع شد؟ ♦️چه جریاناتی در #اروپا و #آمریکا در حال تبلیغ و ترویج اسلام هستند؟ 🔸 برای تبدیل شدن به یک #مبلغ متخصص در حوزه بین‌الملل چه باید کرد؟ ♦️چه #ادیان_و_فرقی در دنیا وجود دارد؟ اصول و عقاید آن‌ها به چه صورت است؟ برای پاسخ به این سؤالات، انجمن بین‌المللی #ترنم_صلح را دنبال کنید: 🆔 تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAFkdO1QPFDfxs43p7Q 🆔 ایتا: http://eitaa.com/joinchat/2226585618C4af5258d9d
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ مشهورترین آیه قرآن در میان نخبگان و مردم جامعه غرب کدام است؟ آیا قرآن دستور به کشتار همه غیرمسلمانان می‌دهد؟ ✅ پروفسور Matt Davies، به عنوان یک مسیحی در کلیسای Trinity Lutheran Church در دالاس به این سؤال پاسخ می‌دهد! (بخش اول) 🔴 مشاهده این سخنرانی علمی توصیه اکید می‌شود. 🎦 ترجمه و تدوین: انجمن ترنم صلح @ThrillOfPeace
@ThrillofPeace ✳️ نشریات بین‌المللی در حوزه مطالعات اسلامی / بخش اول ✳️ International journals in the field of Islamic studies / Part I 🔹سیدمجید نبوی، دانشجوی دکتری قرآن و حدیث 🔸در حوزه اسلام، مجلات زیادی به زبان خارجی منتشر می‌شود که شناخت آن‌ها برای پژوهشگران لازم و ضروری است. برخی افراد برای انتشار مقاله خود به دنبال مجله مناسب هستند برخی برای شناخت نظریات و افکار جدید و برخی نیز به دلایل دیگر به مجلات خارجی رجوع می‌کنند. لیست پیش‌رو کمک خوبی برای شناخت مجلات پیرامون اسلام است. در ادامه این مجلات به همراه کد ISNN، اعتبار و وب سایت معرفی می‌شود. telegram.me/bayeganitabligh/5061 1. Journal of Islamic Marketing 1759-0833, 1759-0841 ISI (ESCI), Scopus http://www.emeraldinsight.com/loi/jima 2. Journal of Islamic Accounting and Business Research 1759-0817, 1759-0825 ISI (ESCI), Scopus http://www.emeraldinsight.com/loi/jiabr 3. International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management 1753-8394, 1753-8408 ISI, Scopus http://www.emeraldinsight.com/loi/imefm 4. Contemporary Islam1872-0218, 1872-0226 ISI (ESCI), Scopus http://link.springer.com/journal/11562 5. Die Welt des Islams 0043-2539, 1570-0607 Scopus http://www.brill.com/die-welt-des-islams 6. Indonesian Journal of Islam and Muslim Societies 2089-1490, 2406-825X ISI (ESCI), Scopus, DOAJ http://ijims.iainsalatiga.ac.id 7. Islam and Christian-Muslim Relations 0959-6410, 1469-9311 Scopus http://www.tandfonline.com/loi/cicm20#.VMfqbPldVPM 8. Islamic Law and Society 0928-9380, 1568-5195 Scopus http://www.brill.com/islamic-law-and-society 9. Journal of Islamic Studies 0955-2340, 1471-6917 Scopus http://jis.oxfordjournals.org/ 10. Journal of Indonesian Islam 1978-6301, 2355-6994 Scopus, DOAJ http://jiis.uinsby.ac.id/index.php/jiis 11. Journal of Islamic Archaeology2051-9710, 2051-9729 ISI (ESCI), Scopus https://journals.equinoxpub.com/index.php/JIA 12. Al-Jami'ah: Journal of Islamic Studies0126-012X, 2338-557X ISI (ESCI), Scopus, DOAJ http://journal.aljamiah.org/index.php/AJ 13. International Journal of Islamic Architecture 2045-5895, 2045-5909 Scopus http://www.intellectbooks.co.uk/journals/view-Journal,id=204/ 14. Isra International Journal of Islamic Finance 0128-1976, 2289-4365 ISI (ESCI), Scopus https://www.emeraldgrouppublishing.com/services/publishing/ijif/index.htm 15. Islamic Manuscripts and Books1877-9964 Scopus https://brill.com/view/serial/IMB 16. Journal of King Abdulaziz University, Islamic Economics 7383-1018, 1658-4244 Health Economics Scopus https://www.scopus.com/sourceid/19700174646 17. Islamic Africa 2333-262X, 2154-0993 Scopus http://www.brill.com/ 18. Studia Islamika 0215-0492, 2355-6145 ISI (ESCI), Scopus, DOAJ http://journal.uinjkt.ac.id/index.php/studia-islamika 19. Studia Islamica 0585-5292, 1958-5705Scopus http://www.brill.com/publications/journals/studia-islamica 20. Studies in Islamic Law and Society 1384-1130Scopus https://brill.com/view/serial/SILS 21. Al-Masaq: Islam and the Medieval Mediterranean 0950-3110, 1473-348X Scopus http://www.tandfonline.com/toc/calm20/current 22. Islam - Zeitschrift fur Geschichte und Kultur des Islamischen Orients 0021-1818, 1613-0928 Scopus http://www.degruyter.com/view/j/islm 23. Journal of Islamic Manuscripts 1878-4631, 1878-464X ISI (ESCI), Scopus http://www.brill.nl/jim/ 24. Women and Gender: The Middle East and the Islamic World 1570-7628 Scopus https://www.scopus.com/sourceid/21100407965 25. Islamic History and Civilization 0929-2403 Scopus https://www.scopus.com/sourceid/21100407919 📝 «انجمن بین المللی ترنم صلح» 🆔 @ThrillofPeace
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#⃣ 7 Questions British Muslims Are Tired of Hearing ✳️ 7 سؤالی که مسلمانان بریتانیایی از شنیدن آن خسته شده اند. 🎦 ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح @ThrillOfPeace
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴میخواستم یک بمب دستی درست کنم تا در محوطه مرکز اسلامی منفجر کنم! و به تماشای آن بپردازم. 🔹همراه همسرم ، دو زن را با برقع در فروشگاه دیدیم، همانجا از خدا خواستم به من قدرتی بدهد تا بتوانم گردن آن دو زن را بشکنم! 🔸ماجرای سرباز ارتش که چندین بار در عملیات‌های مختلف از آمریکای جنوبی تا فیلیپین و تا خاورمیانه شرکت کرده است تا اسلام را از بین ببرد... کیفیت عالی: https://t.me/HQTOP/14 ✅مطالب بیشتر در «انجمن ترنم صلح»👇🏻👇🏻 @ThrillofPeace
@ThrillofPeace ✳️ همه لشکریان اسلام هراسی آمریکا 🔹بخش دوم_ فهرست چهره‌های فعال علیه اسلام در آمریکا www.islamophobia.org ردیف نام سازمان ها و گروه های مرتبط 1 علی سینا Ali Sina گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 2 آلن وست Allen West گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 3 آندرس گریورز Anders Gravers گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 4 آن کولتر Ann Coulter مفسر فاکس نیوز 5 اشرف رامله Ashraf Rameleh گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 6 بابو سوسیلانی Babu Suseelani گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 7 بیل ماهر Bill Maher تحلیلگر شبکه های آمریکایی 8 بریان کیلمیده Brian Kilmeade مفسر فاکس نیوز 9 بریگیت گابریل Brigitte Gabriel گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 10 بریان فیشر Bryan Fischer انجمن خانواده آمریکا 11 کارل گولدبرگ Carl Goldberg گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 12 کلر لوپز Clare Lopez مرکز سیاست امنیت آمریکا 13 کلیف کینکاید Cliff Kincaid گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 14 کنستانس گیوراس Constance Gavras گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 15 دانیل پایپز Daniel Pipes مجمع خاورمیانه 16 دیو آگما Dave Agema عضو سابق مجلس میشیگان 17 دیوید هورویتز David Horowitz مرکز آزادی دیوید هورویتز 18 دیوید یروشالمی David Yerushalmi مرکز قانون آزادی آمریکا 19 دبی اندرسون Debbie Anderson گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 20 دبی روبینسون Debbie Robinson گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 21 دوری او.براین Dorrie O’Brien گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 22 ژنرال سابق ویلیام بویکین Former Lieutenant General William Boykin گروه اوک (بلوط) 23 فرانک گافنی Frank Gaffney مرکز سیاست امنیت 24 گلن بک Glenn Beck همکار فاکس نیوز 25 گای راجرز Guy Rodgers گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 26 جیمز لافرتی James Lafferty گروه کاری ضد شریعت ویرجیانا 27 جان گواندولو John Guandolo گروه شناسایی تهدید 28 جاناتان ماتوسیتز Jonathan Matusitz گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 29 کمال سلیم Kamal Saleem گروه اتحاد مسلمانان سابق 30 کوین کارول Kevin Carroll گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 31 لورن گرین Lauren Green همکار فاکس نیوز 32 مانو باخ Mano Bakh گروه شهروندان نگران آمریکا (کالیفرنیا) 33 مایک هاکبی Mike Huckabee فرماندار سابق آرکانزاس – همکار فاکس نیوز 34 نینا کانینگهام Nina Cunningham گروه پروژه کلاریون 35 نونی درویش Nonie Darwish گروه اتحاد مسلمانان سابق 36 اسکار فریسینگر Oskar Freysinger گروه «اسلامی شدن ملت‌ها را متوقف کنید» 37 پاملا گلر Pamela Geller گروه دیده بان جهاد 38 پت رابرتسون Pat Robertson مرکز قانون و عدالت آمریکا 39 فیلیس اسکالفی Phyllis Schlafly مجمع ایگل 40 میشل بچمن Rep. Michele Bachmann (R-Minn.) نماینده جمهوری خواه مینه سوتا 41 پیتر کینگ Rep. Peter King (R-.N.Y.) نماینده جمهوری خواه نیویورک 42 ریچارد سویر Richard Swier گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 43 ریک جوینر Rick Joyner گروه اوک 44 رابرت رافائل شور Robert "Raphael" Shore پروژه کلاریون 45 رابرت اسپنسر Robert Spencer دیده بان جهاد 46 راجر الیس Roger Ailes رئیس فاکس نیوز 47 ریان مائورو Ryan Mauro پروژه کلاریون 48 سام خاربوآ Sam Kharoba مرکز عملیات های ضد تروریسم 49 اسکات ساندرز Scott Saunders گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 50 شالوم لوئیس Shalom Lewis عضو کنیسه Congregation Etz Chaim 51 جان بنت John Bennett نماینده جمهوری خواه اوکلاهاما 52 استفانی ریس Stephanie Reis گروه موسوم به «برای آمریکا به پا خیزید» 53 استفن کاگلین Stephen Coughlin مرکز سیاست امنیت 54 استون کرودر Steven Crowder مفسر فاکس نیوز 55 اسفتون امرسون Steven Emerson پروژه بازرسی درباره تروریسم 56 تیموتی ویلدمون Timothy Wildmon انجمن خانواده آمریکا 57 تام ترنتو Tom Trento گروه غرب متحد 58 تامی رابینسون Tommy Robinson گروه موسوم به «اسلامی کردن آمریکا را متوقف کنید» 59 اوسامه داکدوک Usama Dakdok گروه موسوم به «صراط مستقیم کلیساهای Grace Ministry» 60 وفا سلطان Wafa Sultan اتحاد مسلمانان سابق 61 ولید شوبات Walid Shoebat مجمع شناسایی خاورمیانه 62 زهدی جاسر Zuhdi Jasser مجمع اسلامی دموکراسی آمریکا telegram.me/bayeganitabligh/4833 📝 «انجمن بین المللی ترنم صلح» 🆔 @ThrillofPeace
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️آیا طبق آیه 51 سوره مبارکه مائده (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِيَاءَ ۘ)، مسلمانان اجازه دوستی با یهودیان و مسیحیان را ندارند؟! ✅ پروفسور Matt Davies، به عنوان یک مسیحی در کلیسای Trinity Lutheran Church در دالاس به این سؤال پاسخ می‌دهد! (بخش دوم) 🔴 مشاهده این سخنرانی علمی توصیه اکید می‌شود. 🎦 ترجمه و تدوین: انجمن ترنم صلح @ThrillOfPeace
🔸Resistance to order and and authority in religion. 📍فراخوان مقاله برای کنفرانس دانشگاه مرکزی اروپایی، مجارستان 📧 ارسال چکیده (نهایتا 300 کلمه) به ایمیل crsconference2020@ceu.edu تا 15مارس 2020 (25 اسفند 98) ♦️هزینه ها: 50 یورو برای ثبت نام معمولی/ 140 یورو برای سه شب امکانات خوابگاهی و سه روز استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی. ⚠️ اطلاعات بیشتر: https://t.me/HQTOP/36 | | 💯 انجمن ترنم صلح @Thrillofpeace
@ThrillofPeace ✳️ حضور روحانیت شیعه در عرصه بین‌الملل نزدیک به صفر است! 🔹حجت الاسلام زمانی، عضو هیأت علمی جامعة المصطفی با مقایسه تعداد مبلغان شیعه در کشورها نسبت به ظرفیت های دست نخورده ملت ها و همچنین فعالیت گسترده رقبا در عرصه بین الملل، به این مسأله پی می بریم که حضور روحانیت شیعه در کشورهای خارجی نزدیک به صفر است! دین مبین اسلام، دارای ویژگی ممتازی با عنوان «جهانی بودن» است، این ویژگی در حالی است که بنا به نص صریح قرآن، اسلام، مورد اقبال همه جامعه بشری قرار خواهد گرفت و ملت های جهان آن را خواهند پذیرفت. براساس این آیه آیه 55 سوره نور و ده ها حدیث حاکمیت کره زمین بر عهده مستضعفان قرار خواهد گرفت و خوفی که امروز مسلمانان جهان دارند، روزی جای خود را به امنیت جهانی مبنی بر حکومت مسلمانان داده و این مسأله قطعی است. 🔹دو عنصر مهم جهانی سازی اسلام برای جهانی شدن اسلام به دو عنصر «تشریح معارف اسلام به گونه ای که قابلیت قبول عقلانی و فطری برای انسان ها را داشته باشد» و «دمیده شدن عشق و انگیزه و گرایش برای پذیرش معارف حق از سوی خداوند تبارک و تعالی» نیاز داشتیم تا این وعده الهی تحقق یابد. ما برای تحقق وعده الهی که از 1400 سال پیش تاکنون انجام نشده است، به گروهی نیاز داشتیم که وظیفه تبلیغ معارف دین را برعهده گرفته و مبلغ معارف ناب اسلامی در جامعه بشری باشند تا به واسطه آنها بتوان دین مبین اسلام را جهانی کرد و آن عنصر همان «روحانیت شیعه» است. 🔹کوتاهی کرده ایم! در طول تاریخ تشیع، اقداماتی مبنی بر ترویج مبانی اسلام صورت گرفته است، اما چرا این مهم همچنان حاصل نشده است؟ باید به کوتاهی و گناه خودمان نسبت به ابلاغ معارف اسلام و مکتب اهل بیت(ع) برای جهانیان اعتراف کنیم. @ThrillofPeace 🔹حضور روحانیت شیعه در کشورهای خارجی حضور روحانیت شیعه در کشورهای خارجی نزدیک به صفر است. با مقایسه تعداد مبلغان روحانی شیعه موجود در کشورها نسبت به ظرفیت های دست نخورده ملت ها و همچنین فعالیت گسترده و روز افزون رقبای دینی در عرصه بین الملل، به این مسأله پی می بریم که حضور روحانیت شیعه در کشورهای خارجی نزدیک به صفر است. 🔹یک تحلیل اشتباه مهمترین علت کم رغبتی روحانیون مبلغ برای حضور در کشورهای جهان، تحلیل غلط از وضعیت جهانی نسبت به پذیرش اسلام، تشیع و روحانیت شیعه و همچنین وجود دو مانع بزرگ با نام "حکومت های استعمارگر و استعمار شده" و "علما و ارباب مذاهب و ادیان دیگر" بود. 🔹عرصه های تبلیغی جهان به روی عالمان شیعه باز است پس از 30 سفری که به کشورهای جهان داشتم، متوجه شدم که بیش از 90 درصد عرصه های علمی، فرهنگی و تبلیغی جهان خالی بوده در کمتر از 10 درصد موارد دچار مشکل هستیم. 🔹جهان تشنه شنیدن معارف حق است امروزه یکی از پایگاه های تولید نشر معارف مکتب اهل بیت(ع) در کشوری است که خاستگاه ماتریالیزم، مادی گرایی و کمونیسم بوده و این مسأله نشان دهنده ظرفیت بالای کشورهای جهان برای دریافت آموزه های اسلامی است. 🔹بایسته های تبلیغ بین المللی هر طلبه باید برای تبلیغ دین و معارف اسلامی در سطح جهان با نکاتی آشنا شود، چون این مسائل تأثیر مستقیمی بر عملکرد او خواهد گذاشت. این بایسته ها عبارتند از: @ThrillofPeace 🔸جهاد علمی مقصود از جهاد علمی داشتن معدل عالی نیست! بلکه به نشانه هایی همچون داشتن توانایی در تدریس هر پایه بعد از گذر به پایه بعدی و وقت گذاری زیاد در شبانه روز برای مطالعه علمی، نیاز دارد. 🔸جامعیت علمی درس هایی که طلاب در مدارس علمیه می خوانند، به هیچ وجه کافی نبوده و برای موفقیت در عرصه تبلیغ بین الملل، باید در همه رشته های علوم اسلامی و انسانی، متخصص شد. اساتید و مدیران مدارس باید برای موفقیت طلاب نشست های علمی برگزار کرده و با اجرای دوره های تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اقتصاد، فلسفه، عرفان، کلام، روانشناسی و جامعه شناسی اسلامی، به زمینه های پیشرفت طلاب کمک کنید. 🔸آشنایی با ادیان و مذاهب آنچه که طلاب امروز از ادیان و مذاهب دیگر اطلاع دارند، بسیار سطحی و گذرا بوده و باید برای تبلیغ در عرصه بین الملل، ابتدا از خصوصیات و ویژگی های فرق و مذاهب جهان آشنا شد، سپس اقدام به تبلیغ در جهان کرد. 🔸رشد علمی قرآنی "رشد علمی قرآنی"، یکی از ضروریات فعالیت طلاب در عرصه تبلیغ داخلی و خارجی است و باید هر طلبه در تجوید، صوت و لحن، حفظ و تفسیر خبره باشد. 🔸آشنایی با زبان های خارجی روحانیت شیعه به دلیل عدم آشنایی با زبان های خارجی، نمی تواند مبانی ناب اسلامی را در جهان نشر دهد؛ از این رو باید با برگزاری دوره های مکالمه زبان این خلاء برطرف گردد. telegram.me/bayeganitabligh/5101 📝 «انجمن بین المللی ترنم صلح» 🆔 @ThrillofPeace
@Allah4all 💠 میلاد با سعادت ، علیه السلام تبریک و تهنیت. 🌺🌺 💠 Congratulations On The Birthday anniversary of (a.s) 🌺🌺 ❇️ امام جواد عليه السلام: كَفى بالمَرءِ خِيانَةً أنْ يكونَ أمينا للخَوَنَةِ. 🔹 در خيانت كارى شخص همين بس كه امانتدار خيانتكاران باشد. 🔸بحار الأنوار: ۷۸/۳۶۴/۴ ❇️ "It is sufficient for someone to be classified as a betrayer if he is the trustee of a disloyal person." مرجع تخصصی محتواهای @Allah4all
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹« #قرآن مشوّق #تروریسم و کشتن مردمان بی‌گناه نیست» 🔸«اگر #اسلام دین جنگاوری است،پس چرا جمعیت 1.6 میلیاردی #مسلمانان جنگ به پا نمی‌کنند؟!» ✅ پروفسور Matt Davies، به عنوان یک محقق #مسیحی در کلیسای Trinity Lutheran Church در دالاس #آمریکا به این سؤال پاسخ می‌دهد! (بخش سوم) 🔴 مشاهده این سخنرانی علمی توصیه اکید می‌شود. #مطالعات_اسلامی #شبهات_اسلامی #آمریکا #مسیحیت #فهم_بین_الادیانی #یهود 🎦 ترجمه و تدوین: «انجمن ترنم صلح» 🆔 @ThrillOfPeace
📙خاطره تبلیغی حجت الاسلام علی رحیمی؛ مبلغ اعزامی به برزیل | | 💯انجمن بین المللی ترنم صلح @Thrillofpeace
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ_ویژه #هند @ThrillofPeace ✳️ عاشقانه‌های #کریشنام روحانی هندو در مدح امیر مومنان امام علی علیه السلام 🔹جشن ۱۳ رجب؛ دانشگاه علیگر هند 🌺 میلاد امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام تبریک و تهنیت 🌺 🔸مطالب بیشتر در "#انجمن_ترنم_صلح" 👈👈👈 @ThrillofPeace @Allah4all
28.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍LOVE AND JUSTICE, NOT HATE AND GREED- RALLY IN DEARBORN, MI ❇️ میتینگ انتخاباتی برنی سندرز در ایالت میشیگان آمریکا با سخنرانی روحانی شیعه (سخنرانی کامل به زبان انگلیسی و عربی با زیرنویس) ✏️ میشیگان بزرگترین کانون مسلمانان عرب تبار در آمریکا است. سید حسن قزوینی متولد کربلا، پیشوا و امام جماعت مرکز اسلامی آمریکا واقع در دیربورن بزرگترین مسجد آمریکای شمالی و یک روحانی شیعه دوازده امامی است. تحصیلات حوزوی خود را در حوزه علمیه قم به پایان رسانده‌ و اصالتا اهل قزوین است. 🔸انتشار محتوا، به معنای رد یا تأیید آن از سوی انجمن ترنم صلح نیست. | | 🎦 ترجمه و تدوین: «انجمن بین المللی ترنم صلح» @ThrillOfPeace
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 Understanding Islam by Matt Davies (Part 4) ✳️ تفاوت #جهاد_اکبر با #جهاد_اصغر چیست؟ آیا اسلام دستور به #خشونت_نامحدود در برابر سایرین می‌دهد؟ ✅ پروفسور Matt Davies، به عنوان یک مسیحی در کلیسای Trinity Lutheran Church در دالاس #آمریکا به این سؤال پاسخ می‌دهد! (بخش چهارم) 🔴 مشاهده این سخنرانی علمی توصیه اکید می‌شود. | #مطالعات_اسلامی | #شبهات_اسلامی | #اسلام_در_آمریکا | #مسیحیت | #فهم_بین_الادیانی | #جهاد 🎦 ترجمه و تدوین: انجمن ترنم صلح @ThrillOfPeace
@ThrillofPeace ✳️ شیوه های تبلیغی آیت الله موسوی لاری ره 🔹بخش اول آیت الله سید مجتبی موسوی لاری یکی از چهره های ماندگار جامعه جهانی اسلام است. وی از پیشگامان عرصه تبلیغ جهانی است. از این رو می توان وی را در دهه سی و چهل خورشیدی، از نظریه پردازان جهانی سازی بر پایه پروژه عدالت جهانی بر بنیاد دین و عقل دانست. وی در زمانی به این اندیشه جامه عمل پوشاند که بزرگان علم و دانش، در محدوده جغرافیایی ایران نیز به تبلیغ نمی اندیشند و تنها می کوشیدند تا هسته علم و دین را در حوزه های علمیه حفظ و نگه دارند و از آسیب تهاجم مادیگری حفظ کنند. در همین زمان که مردانی مکتب اسلام را برای جامعه ایرانی و شیعه می نگاشتند تا این گونه دانه ای بپاشند و مومنانی متدین را گرد آورند، ایشان در اندیشه جهانی سازی اندیشه تشیع بود که بر محور عقل و تعبد است. نوشته های ایشان با زبانی نگاشته شده که فرهنگ جهانی با همه تنوع و تعدد خود، بتواند آن را درک و فهم کند. این گونه است که خوانندگان وی از خاور دور تا باختر دور و شمال و جنوب، مطالب را درک کرده و با آن همراهی و همدلی می کنند هر چند که آن را به عنوان مجموعه باورهای دینی خویش نپذیرند ولی به عنوان بخشی از باورهای قابل تدبر و اندیشه پذیرفته و با آن کنار می آیند. زبان نوشته هایش به گونه ای است که حتی در برخی از دانشگاه های جهان به عنوان متن آموزشی مورد توجه و تدریس قرار می گیرد که خود بیانگر سطح و زبان نوشته هایش است.[۱] وی در بیان برتری عقلانیت اسلامی و معنویت آن بر دیگر ادیان و مذاهب و شرایع وحیانی و انسانی، به گونه ای از جدال احسن بهره برد که می توان وی را به عنوان شاگرد راستین مکاتب آسمانی به ویژه قرآن و پیامبران و به ویژه رسول الله (ص) و امامان عصمت و طهارت(ع) دانست. این گونه است که به سادگی آثار ایشان بر جان می نشیند و آثار آن بزرگانی چون حامد الگار را می لرزاند و مباحث امامت وی چنان وی را دگرگون می کند که هدف خویش را فراموش می کند و به جای ترجمه زبانی، ترجمان جانش قرار می دهد و باورهایش را بدان شکل و معنایی جدید می بخشد. @ThrillofPeace شیوه تبلیغی که معظم له هم در آثار و هم در انتشار کتب برگزیده است، شیوه ای قابل تامل است. البته در دوره طاغوت، گروه های اسلامی تلاش کردند تا برای جلب مخاطبان در داخل کشور چنین شیوه ای را به کار برند و حتی موفق نیز بودند که از آن جمله می توان به موسسه در راه حق، نسل نو، انجمن اسلامی سیمان دورود و مانند آن اشاره کرد که مجموعه کتابچه ای را برای مخاطبان تهیه و ارسال می کردند؛ اما در سطح بین المللی و به شیوه ای فراگیر و با ادبیات جهانی، شاید بتوان معظم له و موسسه ایشان را بی نظیر و یا کم نظیر دست کم در جوامع اسلامی بر شمرد. بررسی روش شناسی تبلیغ دینی که معظم له بر گزیده است می تواند برای بسیاری از مراکز مهم از جمله جامعه المصطفی العالمیه ، سازمان فرهنگ و ارتباطات و دیگر نهادهای بین المللی مفید باشد و به آنان درس ها و پندهای بسیاری ارایه دهد تا برای دست یابی به موفقیت از شخص و موسسه ایشان الگوبرداری نمایند. telegram.me/bayeganitabligh/892 نویسنده در همین راستا بر آن شد تا در این مدت اندک فراهم آمده، دست کم روش شناسی شیوه تبلیغ دینی را بر اساس برداشت دیگران از مخاطبان آثارشان به دست دهد. براین اساس، به سراغ نامه ها، گزارش ها و مصاحبه های موجود در آرشیو و بایگانی موسسه ایشان رفته و تحلیل دیگران را از این راه تبیین نموده است. آن چه پیش رو شماست، نگاهی گذرا و کوتاه به بخشی اندک از این دیدگاه های مخاطبان است. استاد خلیل منصوری، مدرس و پژوهشگر حوزه 📝 «انجمن بین المللی ترنم صلح» 🆔 @ThrillofPeace
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#️⃣ Prophet - Luis Farrakhan - part 1-2 ❇️ اسلام، پیامبر (ص) و نژادپرستی- لوئیس فراخان - بخش 1-2 🔹پیامبر ص در روزهای پایان عمرش چه دید؟ 🔸خداوند میخواهد این رویه را عوض کند. انتشار محتوا، به معنای رد یا تأیید آن از سوی انجمن ترنم صلح نیست #ادیان_فرق | #اسلام_در_آمریکا | #لوئیس_فراخان | #برده_داری | #غرب | #مسیحیت | 💯 ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح @ThrillofPeace
@ThrillofPeace ✳️ نگاه به اسلام در غرب 🔹گفت‌وگو با فیلسوف جوان افغان مقیم آمریکا 💠 دکتر سید حسن حسینی (اخلاق)؛ متفکر و فیلسوف چهل ساله افغان که متولد استان بامیان و دانش‌آموخته حوزه‌های علمیه قم و مشهد و دانشگاه علامه طباطبایی تهران است، اکنون با داشتن سابقه تدریس در دانشگاه‌های امریکا، ایران و افغانسستان به عنوان یکی از مهم‌ترین متفکرین افغان در دنیا مطرح است. این پژوهشگر دانشگاه جرج واشنگتن، اکنون عضو جامعه فیلسوفان مسلمان، انجمن فلسفی آمریکا و آکادمی دین آمریکاست و در زمانه‌ای که حکمت متعالیه هنوز با منتقدان مختلف خود دست و پنجه نرم می‌کند، بازگشت به حکمت مشاء را در سر می‌پروراند. با وی در شهر هیوستون تگزاس درباره نگاه به اسلام در غرب به گفت‌وگو نشستم. 🔹شما اکنون مشغول تدریس و پژوهش در آمریکا هستید. نگاه به اسلام‌ را در غرب چگونه می‌بینید؟ وضعیت مسلمانان و تعامل آنان با اکثریت غیرمسلمان چطور است؟ من وقتی وارد جامعه آمریکا شدم تصور می‌کردم که آشنایی کمی با اسلام دارند. ولی به تدریج دریافتم که اطلاعات قوی و عمیقی در باب اسلام در مجامع آکادمیک آمریکا وجود دارد. با تنوع و تکثر فهم‌ها در جوامع اسلامی آشنا هستند. شما در فضای عمومی این‌جا با گرایش‌های و فرقه‌های جدید اسلامی نیز آشنا می‌شوید. جمعیت مسلمان آمریکا با هر حسابی از جمعیت کشورهایی مانند لیبی، قطر و کویت بیش‌تر است. تنوع عظیم جوامع اسلامی در آمریکا تفاوت اساسی آن با اروپاست. @ThrillofPeace اسلام به اروپا بیش‌تر از طریق کارگران یدی وارد شده؛ ولی در امریکا این متخصصان مسلمان بوده‌اند که اسلام را وارد آمریکا کرده‌اند. همچنین در آمریکا قشر بومی مسلمان داریم که در اروپا این ویژگی دیده نمی‌شود. برده‌های سیاه‌پوست در آمریکا سابقه طولانی در مسلمانی داشته‌اند و مسیحیت را ناتوان از مقابله با برده‌داری می‌دیده‌اند. پارسال در آکادمی دین آمریکا، جیمی کارتر ـ رییس‌جمهور اسبق آمریکا ـ به‌عنوان استاد دین دعوت شد تا سخنرانی کند. او گفت که به یاد می‌آورد در کودکی که همراه مادرش به کلیسا می‌رفت، کشیش با استناد به آیات انجیل از برتری سفیدپوستان بر سیاه‌پوستان دفاع می‌کرد. در جامعه آمریکا این تعارض میان سیاه و سفید بسیار جدی بوده و سیاهان، اسلام را راه رهایی از بردگی دیده‌اند. حتی نهضت «ملت اسلام» در آمریکا نه بر اساس یک تلقی معرفتی، بلکه بر پایه نفرت از مسیحیت شکل گرفت. وجه واکنشی آن خیلی بیش‌تر از وجه کنشی آن بوده است. همه این‌ها موجب شده که اسلام در آمریکا وضعیت خاص و متنوعی پیدا کند. بدون در نظر گرفتن این تنوع نمی‌شود از اسلام و مسلمانان در آمریکا سخن گفت. من یک بار جهت نگارش کتابی، برای جوانان مسلمان متولد آمریکا سؤالاتی طرح کردم؛ یک سؤال این بود که چه توقعی از اسلام در جامعه غربی دارند؟ @ThrillofPeace یکی از این دانش‌آموزان که به تازگی می‌خواست وارد دانشگاه شود جواب داده بود که سؤال شما درست نیست؛ به من چه ربط دارد که مسلمان آلمانی یا بریتانیایی یا حتی کالیفرنیایی درباره اسلام به چه می‌اندیشد و از آن چه توقعی دارد. شما باید ببینید که یک جوان ویرجینیایی (جایی که از وی پرسیده بودم) از اسلام چه می‌خواهد. این یعنی این‌که بدون درک تنوع و تکثر نمی‌توان قدمی در مفاهمه یا احیاناً ترویج معارف برداشت. خلاصه آن‌که در عین آگاهی نسبتاً خوب مجامع آکادمیک آمریکایی از اسلام، عموم نامسلمانان آمریکا تحت تأثیر رسانه، به مسلمانان می‌نگرند و خواهان موضع‌گیری علنی مسلمانان علیه افراط‌گرایی‌اند. در مقابل نیز مسلمانان به گروه‌های مختلفی از نظر واکنشی تقسیم می‌شوند؛ از کسانی که موضع دفاعی می‌گیرند، تا کسانی که موضع تهاجمی دارند؛ از کسانی که تلاش می‌کنند گلیم خویش را از دعوا به سلامتی بیرون کشند، تا جوانانی که به مسایل کاربردی و بومی آمریکا مثل زندانیان، بی‎سرپرست‌ها، بی‌خانمان‌ها، یتیمان و اسارت‌‌های مدرن با توجه به آموزه‌های اسلامی می‌پردازند. telegram.me/bayeganitabligh/5347 یک نکته تا اندازه‌ای مشترک بین نسل مسلمان تولد‌یافته در آمریکا این است که عموماً از تفرقه و نفرت‌افکنی فرقه‌های اسلامی علیه یکدیگر منزجرند و در مقابل از همکاری‌های بین‌ فرق و حتی ادیان استقبال می‌کنند. منبع: تقریرات؛ اردیبهشت و تیر ۱۳۹۵ 📝 «انجمن بین المللی ترنم صلح» 🆔 @ThrillofPeace
@ThrillOfPeace ✳️ چرا اسلام مخالف نظام سرمایه سالاری است؟! 🔹اگر تنها 8 روز جهان متوقف گردد، می‌توان با پولِ آن و با کیفیت را به مدت 12 سال برای تمام سیاره زمین تأمین کرد. 🔸دغدغه اسلام حرکت و دستیابی به صلحی پایدار برای جهانیان است و بدیهی است که با و از بین رفتن ظلم و نابرابری و برقراری ، زمینه رشد و زندگی متعالی برابر برای تمامی بشریت فراهم میشود. | | | 🎦 ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح @ThrillOfPeace