https://eitaa.com/Tianaaaa/10073 ببخشید ها ولی وقتی پیام میدم حس عذاب وجدان دارم چون حس میکنم پرت و پلا دارم بهت میگم و دارم وقت تو میگیرم سعی کردم یه مدت(چند ساعت در واقع) در هیچ ناشناسی پیام ندم اخه میدونی من از مدرسه متنفرم ولی وقتی مدرسه نمی رم سندرم زبان میگیرم
+یاخدااا
عداب چه وجدانی خواهرمن؟؟
سندروم زبان؟
عالیه😂😔
طوری نیست بابا پیش میاد
https://eitaa.com/Tianaaaa/10055
بامزه بودن من همیشه خرس قطبی دوست داشتم
+ اوخیییییی منممممم پاندا رو هم میدوستیدممم