پیام جدید💌
+خیلی بدی پیام منو نمی ذاری
تولدم هم تبریک نگفتی...
😭😐
خیلی بدی.
و یه سوال چرا ابرنگ ات را خراب کردی وای وای وای
کانال جدیدم را دیدی
اینه
_من برام هرچی پیام اومد رو گذاشتم
تو کیستی؟
تولدت مبارکککک🥳
ابرنگم؟ کدوم ؟
لینک کانالت نیومده
Lara🍀
پیام جدید💌 +خیلی بدی پیام منو نمی ذاری تولدم هم تبریک نگفتی... 😭😐 خیلی بدی. و یه سوال چرا ابرنگ ات
اونجا کِ میگه:🌱
۫ 𝆹۪ 𝗶𝗇︎ 𝗍𝗵𝖾࣭ 𝗇︎𝗮𝗆︎𝖾 𝗼𝖿︎ G𝗈𝖽🫀 ֶָ֢ .
زخم ها حافظه دارند ؛
پس از خوب شدن هم به یاد می آورند🪞✨۫ 𝆹۪ ۫
https://eitaa.com/Poetryz
این کانالشه