وای میتونم بگم این اولین روز اول مهری بود که بعد کرونا داشتم ولی یه چیز این وسط خیلی غم گینم کرد این بود که ناظم مون بازنشسته میخواد شه قراره بره کل مدرسه دوستش داشتیم خیلی خوب بود
+صبرکن یعنی بعد از کرونا اول مهر نداشتی؟
اخیی
Lara🍀
درسته تا قبل از اینکه تابستون شروع بشه هم بیکار بودم اما الان دیگه به طور رسمی بیکار محسوب میشم😃
عالیه اما الان دانش اموز حساب میشم😃😔
Lara🍀
کودکان تو کوچه❌️ حیوانات✅️
وای صداشونننن 😭 جیغ هاشوننن
داداش اینجا کوچه اس محل تخلیه ی صداهای تو نیست کهههه
یه چیزی هست به اسم پارک
که در نزدیکی خانه ی ما هم موجوده
و در اونجا کودکان میرن تخلیه ی انرژی
خب بچه هاتونو ببرین اونجاااا😭