+https://eitaa.com/Tianaaaa/597
دیوونه😂
_ نمیدونم چرا امروز همه بهم میگن دیوونه البته منظورشون بد نیستا اما خبببببب
+تو کیدرامری یا کیپاپر؟🪼
_ ام گزینه ی اول البته خیلی زیاد نیست و کمی خیلی کم گزینه ی دوم
+https://eitaa.com/Tianaaaa/607
😑🤣🤣🤣🤣جررر
واقعا کودک درونت رو دوی میدارم😅😂😂🪼
+ دوری میداری؟😂🤣 پیش میاد