اقا یعنی چی خب من الان نهمی ام و میخوام تو مدرسه زور بگم اما هفتمیا ی امسال خیلی ادم های یجوری و چرتین که نمیشه بهشون زور گفت
https://eitaa.com/Tianaaaa/607
چرا؟
+ یا خدا چه پیامقدیمی ای
نمیدونم خب یادش افتادم الان چی چرا؟😂