+تو کیدرامری یا کیپاپر؟🪼
_ ام گزینه ی اول البته خیلی زیاد نیست و کمی خیلی کم گزینه ی دوم
+https://eitaa.com/Tianaaaa/607
😑🤣🤣🤣🤣جررر
واقعا کودک درونت رو دوی میدارم😅😂😂🪼
+ دوری میداری؟😂🤣 پیش میاد
+https://eitaa.com/Tianaaaa/609
بیششور🤣🤣
_ عه عزیزممممم این چه حرفیه الان فحش دادی؟؟ امیدوارم نداده باشییی😂
خوبه که همیشه به فکرتم واقعا که😂😃
فقط من یه زمان های خاصی آنلاین هستم و امکان داره همیشه نباشم چون الان امتحان هام هم شروع شدن دیگه گفتم بدونید😃