ترمه
برای من سؤال پیش اومده که چی باعث میشه یه رنج دیده بشه و یه رنج فراموش بشه؟ بین اخبار گُم بشه؟ نادید
چرا یه اتفاق کوچیک با تلفات کمتر دهبرابر بیشتر از یه فاجعهی بزرگ دیده میشه؟ چرا بعضی از غصهها خارج از کادر قرار میگیرن و اسمشون حاشیه میشه؟ جهان واقعاً به حقوق بشر اهمیت میده یا فقط اون بخش رسانهایش مهمه؟ انسانها واقعاً به رنج انسانها اهمیت میدن یا بیشتر روی روایتهایی که میتونن باهاشون مخاطب جذب کنن مانور میدن؟ چرا دنیا منصف نیست؟
ترمه
شما اگه جزو اعداد تیتر شدهی کشتههای جنگی نباشی، ایران بهترینجا واسه زندگیه.
یک تریبون میخواهم آزاد. که راهش از دادستانی و اوین و محاربه با امامزمان و اعدام و آویزانشدن از موهای سر در جهنم نگذرد.
ترمه
یک تریبون میخواهم آزاد. که راهش از دادستانی و اوین و محاربه با امامزمان و اعدام و آویزانشدن از مو
بتپرستی یک نوع تحریف در عقیدهی خداپرستیست، آدمپرستی یک نوع تحریف در عقیدهی نبوت است. معصومین چهاردهنفر بودند، پانزدهمی وجود ندارد، که حتی اگر داشت رهبر ولی امر مسلمین جهان نبود. از آدمها بت نسازید. علیالاصول نظر هیچکس وحی منزل نیست.
ترمه
شب را مایهی آرامش قرار دادیم، ولی شما تا صبح هی اینترنت.
زندگی تو را به ناموست بگذر.
ترمه
ای کشتهی شیوخ مقدسنما.
بر قتل تو فقیه دروغین بداد رأی، ای کشتهی شیوخ مقدسنما حسین. او را اگر که زنده شود باز میکُشند، یک عده زاهدانه و با ذکر یاحسین..