تو که اینارو نمیفهمی.میفهمی؟اگر میفهمیدی که الان اینجا بودی.چیشد که یه دفعه تصمیم گرفتی ولم کنی؟یه دفعه یعنی..دیدی، دوستم نداری؟یعنی چشم بهم زدی صبح شد دیدی نه این دیگه اون آدمی که من میخوام نیست؟تو که ناراحتی من واست مهم بود.چیشد خودت ناراحتم کردی؟
"آریانفر"