میخواستن محرمتو نبینیم
ولی به کوری چشمِ خناسصفتان،
محرم امسال،
بجای کنج حسینیه،
وسط میدون و چهارراه، اشک میریزیم ...
میگن رئیس جمهور تهدید به قتل کردن!!
اشکال نداره فوقش انتخابات برگزار میکنیم یکی دیگه میشه رئیس جمهور..
چطوری تو جواب خبرنگار گفتید یه رهبر دیگه انتخاب میکنیم..
نگران نباشید سازوکار قانونی وجود داره
و کشور معطلِ رهبر نمیمونه؟!!
پس اینجا هم نگران جای خالی رئیس جمهور نباشید..!!
چقد زود دههی اول محرم داره تموم میشه!!
راست میگفت؛
که زمان با کسی که دوستش داری زود میگذره...
صدای نبویان،نمایندهی مجلس رو خاموش کردن..
بعد انتظار دارید مجلس رو باز کنن..؟
تینـاࢪ'نوشتـــ
پاشدن رفتن سوئیس، اسم هیئت خودشون رو گذاشتن «میناب ۱۶۸»...😐 لطفا به شهدای میناب توهین نکنید.. اگه
من اگه جای خانوادهی شهدای میناب بودم
اجازه نمیدادم، از نام بچهام سوءاستفاده
بشه..اون هم برای مذاکره با قاتلش..
۱_رهبر و مردم مبعوث،✅
۲_مسئولین و کل دنیا❌
بنده علیالاصول کنارِ گزینهی اول میایستم..
وقتی امامخامنهای علنا
تو پیامشون به مردم میگن
«بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم»
دیگه نامهی سری وجود نداره...
تینـاࢪ'نوشتـــ
ممبرای بامرام،کانال رو معرفی نمیکنید؟
بنده علیالاصول ناراحتم؛
انگار شما هم علیالدوام به هیچجای مبارکتون نمیگیرید!🤡