۱_رهبر و مردم مبعوث،✅
۲_مسئولین و کل دنیا❌
بنده علیالاصول کنارِ گزینهی اول میایستم..
وقتی امامخامنهای علنا
تو پیامشون به مردم میگن
«بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم»
دیگه نامهی سری وجود نداره...
تینـاࢪ'نوشتـــ
ممبرای بامرام،کانال رو معرفی نمیکنید؟
بنده علیالاصول ناراحتم؛
انگار شما هم علیالدوام به هیچجای مبارکتون نمیگیرید!🤡
عجیبه والله...
با خیال راحت پا میشن میرن سوئیس،
روبه روی دشمن میشینن مذاکره میکنن
هیچ مشکل امنیتی هم نداره؛
اما نوبت به مجلس که میرسه،میگن
شرایط امنیتی اجازه نمیده باز باشه!
اگه میخواستیم بدیم بره چرا اصلا انقلاب ۵۷ اتفاق افتاد؟
همون موقع آمریکا بود،پهلوی هم کارشون رو روال میکرد
الان فرق شما با پهلوی چیه؟
پزشکیان یجوری میگه ۲۰ بشکه نفت خودمان رو به هوافضا دادیم تا بجنگه،،انگار ارث پدرشه...