چقد زود دههی اول محرم داره تموم میشه!!
راست میگفت؛
که زمان با کسی که دوستش داری زود میگذره...
صدای نبویان،نمایندهی مجلس رو خاموش کردن..
بعد انتظار دارید مجلس رو باز کنن..؟
تینـاࢪ'نوشتـــ
پاشدن رفتن سوئیس، اسم هیئت خودشون رو گذاشتن «میناب ۱۶۸»...😐 لطفا به شهدای میناب توهین نکنید.. اگه
من اگه جای خانوادهی شهدای میناب بودم
اجازه نمیدادم، از نام بچهام سوءاستفاده
بشه..اون هم برای مذاکره با قاتلش..
۱_رهبر و مردم مبعوث،✅
۲_مسئولین و کل دنیا❌
بنده علیالاصول کنارِ گزینهی اول میایستم..
وقتی امامخامنهای علنا
تو پیامشون به مردم میگن
«بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم»
دیگه نامهی سری وجود نداره...
تینـاࢪ'نوشتـــ
ممبرای بامرام،کانال رو معرفی نمیکنید؟
بنده علیالاصول ناراحتم؛
انگار شما هم علیالدوام به هیچجای مبارکتون نمیگیرید!🤡
عجیبه والله...
با خیال راحت پا میشن میرن سوئیس،
روبه روی دشمن میشینن مذاکره میکنن
هیچ مشکل امنیتی هم نداره؛
اما نوبت به مجلس که میرسه،میگن
شرایط امنیتی اجازه نمیده باز باشه!