برای زیستن هنوز بهانه دارم!
من هنوز میتوانم
به قلبم که فرسوده است،
فرمان بدهم
که تو را دوست داشته باشه..
-احمدرضااحمدی
وقتی که زندگی من هیچچیز نبود؛
هیچچیز به جز تیکتاک ساعت دیواری،
دریافتم "باید، باید، باید دیوانهوار دوست بدارم
کسی را که مثل هیچکس نیست!"
-فروغفرحزاد
همچون یک مرده، از هرگونه اشتیاقی
برای مراوده با دیگری تهی بودهام.
گویی به این جهان و جهان دیگر، تعلق نداشتهام..
-فرانتسکافکادرنامهبهمیلنا
اوصاف علی به گفتگو ممکن نیست؛
گنجایش بحر در سبو ممکن نیست.
ماندم که علی را به چه تشبیه کنم..
تشبیه علی جز به علی ممکن نیست!
عیدتون مبارک.🤍
در این باغ کوچک،
چرا صدای تبر قطع نمیشود؟
در این باغ کوچک،
مگر چند سرو و صنوبر هست؟
که این دندان بُرنده تبر، از شکستنشان سیر نمیشود؟
-منوچهرآتشی