2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
'من یک شخصیت شاد با یک روح گمشده و غمگین دارم.'
دو نفر شدهام؛
یکی میرود، میآید، کار میکند،
کافه میرود و معاشرت میکند و میگوید
و حتی میخندد؛
و یکی دارد دق میکند. شبانهروز.
دق میکند و کابوس میبیند و به انواع
دردهای روانتنی دچار شده..
-پدرامابراهیمی
پایم درد میکرد.
یعنی کفشم مال پارسالم بود و تنگ شده بود.
هر چند کفش تنگ نمیشود و پا بزرگ میشود؛
ولی آدم چون خودش را نمیبیند،
تقصیر را گردن چیزهای دیگر میاندازد!
-فرهادحسنزاده
984.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
'آدم خسته میشه؛ کوچیک و بزرگم نداره؛ ولی یادت باشه..'
به چشمانم زل میزند و میگوید:
میخواهم به یاد من باشی؛ اگر تو به یاد من
باشی، عین خیالم نیست که همه،
فراموشم کنند.
-کافکادرکرانه
خوشا آن که دلی بی باک دارد؛
خوشا آن دل که عشقی پاک دارد.
خوشا رویی که در این ماه خونین،
دو چشمی دائماً نمناک دارد..
-محرمِ غمین🖤-
قرنهاست که ملت فردا هستیم.
در زندگی غمانگیزمان، امروز نداریم و همهچیزمان
شده: "انشاءالله درست خواهد شد برادر."
-نادرابراهیمی