هربار که با زمین ملاقات کردیُ بر رویِ زانوانت
فرود آمدی؛ باز برخیز و یاعلی گویان، مسیرت
را به امیدِ هموارترشدنِ راه ادامه بده🌝.
-مکتوبي برايِ تويي که ميخواني-
چشماشو با آرامش باز و بسته کرد و خیره شد
تو چشمایِ خیس از اشکم؛ با لبخندِ آرامبخشش
گفت" تو زندگی هزار بار میافتی زمین، هزار و
یکبار هم کسی نیست دستتو بگیره؛ هزار و
دوبار باید خودت دستتو بگیری به زانوهاتُ دوباره
از جات بلند شی!"
پس بلند شو از جات عزیزجان.!
تـینـٰار.
+شعر میخوانی باباجان؟!
امشب به قصه دل من گوش میکنی؛
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی.
تـینـٰار.
امشب به قصه دل من گوش میکنی؛ فردا مرا چو قصه فراموش میکنی.
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت ولی تو کجا گوش میکنی؟
تـینـٰار.
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست میگویمت ولی تو کجا گوش میکنی؟
دستم نمیرسد که در آغوش گیرمت؛
ای ماه با که دست در آغوش میکنی..
تـینـٰار.
دستم نمیرسد که در آغوش گیرمت؛ ای ماه با که دست در آغوش میکنی..
در ساغر تو چیست که با جرعه نخست،
هشیار و مست را همه مدهوش میکنی؟..
تـینـٰار.
در ساغر تو چیست که با جرعه نخست، هشیار و مست را همه مدهوش میکنی؟..
می جوش میزند به دل خم بیا ببین؛
یادی اگر ز خون سیاووش میکنی..
-مکتوبي برايِ تويي که ميخواني-
گفت" هرکجا گفتی فلانی اینکارو نمیکنه،
سرت رو تویِ نزدیکترین دیوار سهبار محکم
بکوب تا یاد بگیری هیچچیزی از هیچکس بعید
نیست؛ این تویی که باید انتظارِ هر چیزی رو
داشته باشی تا آسیب نبینی!"
پس از آدما انتظارِ هرکاری رو داشته باش عزیزجان.!