تـینـٰار.
+شعر میخوانی باباجان؟!
امشب به قصه دل من گوش میکنی؛
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی.
تـینـٰار.
امشب به قصه دل من گوش میکنی؛ فردا مرا چو قصه فراموش میکنی.
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت ولی تو کجا گوش میکنی؟
تـینـٰار.
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست میگویمت ولی تو کجا گوش میکنی؟
دستم نمیرسد که در آغوش گیرمت؛
ای ماه با که دست در آغوش میکنی..
تـینـٰار.
دستم نمیرسد که در آغوش گیرمت؛ ای ماه با که دست در آغوش میکنی..
در ساغر تو چیست که با جرعه نخست،
هشیار و مست را همه مدهوش میکنی؟..
تـینـٰار.
در ساغر تو چیست که با جرعه نخست، هشیار و مست را همه مدهوش میکنی؟..
می جوش میزند به دل خم بیا ببین؛
یادی اگر ز خون سیاووش میکنی..
-مکتوبي برايِ تويي که ميخواني-
گفت" هرکجا گفتی فلانی اینکارو نمیکنه،
سرت رو تویِ نزدیکترین دیوار سهبار محکم
بکوب تا یاد بگیری هیچچیزی از هیچکس بعید
نیست؛ این تویی که باید انتظارِ هر چیزی رو
داشته باشی تا آسیب نبینی!"
پس از آدما انتظارِ هرکاری رو داشته باش عزیزجان.!
بی خیال تمام پریشانیهایمان، به موسیقی
گوشنوازت گوش بسپر؛
فنجانِ چاییات را سر بکش، پنجره را بگشا و
بگذار آنقدر حالمان خوب باشد که یادمان برود
امروز چند شنبه است🌝✨️.
-مکتوبي برايِ تويي که ميخواني-
گفت" وقتی تو زمین میخوری و یا مشغولِ
گذروندنِ تلخترین و گَسترین روزهایی؛ این
آدمها هرکدوم درگیرِ مشکلاتِ خودشوناند و
حتی فکرشون به تویی که داری درد میکشی
نمیرسه! همونطور که تو؛
پس از آدمها انتظار و توقعِ بیجا نداشته باش!"
پس از آدمها انتظار و توقعِ بیجا نداشته
باش عزیزجان.!