eitaa logo
تـینـٰار.
480 دنبال‌کننده
170 عکس
34 ویدیو
0 فایل
'جایي دور از انسان‌ها، بر سرِ دوراهي، حواليِ آشفتگي‌ها و دردها در انتظارِ چیستم؟.' ↲تـینـٰار؟ تنهايي، تنها و یا تنِ یار! ↲من؟ پاسخگويِ شما در آشفتگی و پريشاني • متن‌ها، چکیده‌ای از قلمِ وارش‌اند، کپی؟‌هرگز..
مشاهده در ایتا
دانلود
تـینـٰار.
آه، از فقر دل خویش چه گویم به رفیق؟! در زمانی که پر از تاب و توانیم هنوز؛
عشق گنجیست که هرکس نتواند دیدن؛ دیده‌ایم و زِ پی‌اش پای فشانیم هنوز (: •فریدون‌فرحزاد•
. محفلِ 'تـینـٰار' .
-مکتوبي برايِ تويي که مي‌خواني- گفت" هیچکس جز خودت قرار نیست حواسش بهت باشه، حتی اونی که می‌گی: 'بی‌اون هیچ‌ام!' پس قبل از هرکسی از خودت، قلبت، حالِ خوبت و زندگیِ خودت مراقبت کن و دوستش داشته باش؛ وگرنه اونی که زمین می‌خوره تویی!" پس قبل از هر چیزی مراقبِ خودت باش عزیزجان.!
عیدتون مبارك💚.
دور‌تادورِ زندگی‌ات را با چیز‌هایِ زیبا پر کن؛ گرچه زندگی مملو از صحنه‌هایِ تیره و خاکستری‌ست؛ اما تو رنگین‌کمانش را قاب بگیرُ گوشه‌یِ دلت نصب کن! هرروز به آن خیره شو و لبخند بزن🌝✨️.
. محفلِ 'تـینـٰار' .
-مکتوبي برايِ تويي که مي‌خواني- گفت" خاطرات را به قصدِ فراموشی نه؛ ولی برایِ به باد سپردن مرور کن. از خنده‌ها و سرمستی‌ها تا اشک‌ها و غمِ نبودن‌ها.. باور کن این آدم‌ها برایِ ماندن نیامده‌اند! این‌ها هرکدام روزی، ساعتی، دقیقه‌ای، ثانیه و لحظه‌ای بانگِ فراموشی و رفتن می‌زنندُ به‌سانِ دانه‌ برفی کوچک که بر زمین می‌بارد و در چشم برهم زدنی آب می‌شود، محو می‌شوند.." پس بدون که آدمی برایِ رفتن میاد، ازش انتظارِ موندنِ همیشگی نداشته باش عزیزجان.!
تـینـٰار.
+شعر می‌خوانی باباجان؟!
+شعر می‌خوانی باباجان؟!
تـینـٰار.
+شعر می‌خوانی باباجان؟!
تو چه دانی که پس هر نگه ساده‌یِ من؛ چه جنونی، چه نیازی، چه غمی‌ست؟!
تـینـٰار.
تو چه دانی که پس هر نگه ساده‌یِ من؛ چه جنونی، چه نیازی، چه غمی‌ست؟!
یا نگاه تو، که پر عصمت و ناز؛ بر من افتد، چه عذاب و ستمی‌ست..
تـینـٰار.
یا نگاه تو، که پر عصمت و ناز؛ بر من افتد، چه عذاب و ستمی‌ست..
دردم این نیست ولی دردم این است که من بی تو دگر،
تـینـٰار.
دردم این نیست ولی دردم این است که من بی تو دگر،
از جهان دورم و بی‌خویشتنم.. پوپکم؛ آهوکم! تا جنون فاصله‌ای نیست از اینجا که منم(: