عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
احمقه، نمی فهمه که چطور داره اسلیترین رو به باد میده با اون یارو متیو همش به فکر مسخره بازی خودشونن
همینو کم داشتیم
جرج و فرد اسلیترینی
وای خدا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
احمقه، نمی فهمه که چطور داره اسلیترین رو به باد میده با اون یارو متیو همش به فکر مسخره بازی خودشونن
بیخیال ادی
منم اونجا بودم خیلی داشت کری میخوند برا اسلیتیرین
اون نمیزد حقیقتا من میزدم
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
بیخیال ادی منم اونجا بودم خیلی داشت کری میخوند برا اسلیتیرین اون نمیزد حقیقتا من میزدم فلوریا
فلور من با تو اوکیم.
ما باهم چه کارا که نکردیم
ولی در رابطه با این دوستت... نا امید شدم
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
6.اگه از یکی بدت بیای و بخوای اذیت اش گنی چیکار میکنی؟
Theo:سر حد مردن بهش کروشیو میزنم
بعدشم تو کلاسا کلی گند کاری میکنم و میندازم گردنش و گاها چند نفرو اینجور اخراج کردم
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
فلور من با تو اوکیم. ما باهم چه کارا که نکردیم ولی در رابطه با این دوستت... نا امید شدم
ولی بچه خوبیه
هنوز نظرم اینه😂
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
همین؟
Theo:بقیش بگم لو میره بقیه انجامش میدن و اگه انجامش بدن دیگه کار نمیکنه روشام
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
سوال هفت چرا با ادونا اینقدر بحث میکنی فلوریا
Theo:بچه پررو و زبون نفهم
همش میخاد بگه اره من رئیسم و گنده گویی