-خوش به حالت آدونا که فلور رو داری!کسی که واقعا درکت میکنه.نمیدونم پس کی میتونم فلوریا خودمو پیدا کنم😔هعی🙁_النا
"" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "" "
-آمممم، قضیه من و فلور برای اول سال خیلی عجیب بود، 😂
ولی هیچوقت نزار این حس بهت دست بده که تنهایی...
قطعا کنارت آدم هایی زندگی میکنن که فکرش رو نمی تونی بکنی که چقدر بهت شبیه ان، فقط الان خودشون رو نشون نداذن
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
امیدوارم دراکو نباشه فلوریا
اگه باشه،...؟
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
اگه باشه،...؟
اگه باشه من میرم
پسره گنداخلاق
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
اگه باشه من میرم پسره گنداخلاق فلوریا
عه، از تئو جان که بهتره
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
عه، از تئو جان که بهتره
صددرصد نه تئو و متئو یچیز دیگن
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
امشب مهمان داریممم
وای اصلا عالیه
محشره
خارق العاده
وصف ناپذیر
امشب دعوا نداریم
چون این آقا اصلا وای
https://ngli.ir/645293822950