عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
⁶.کدوم کارتو از دیگران مخفی کردی که اگه بفهمن برات بد میشه؟ همون رو توضیح بده اگه هم نداری کلا یه دو
Gellert: از سوالت لذت بردم فلور.
من مخفیانه به هاگوارتز رفت و آمد دارم و وقتی هم میام با ردای اسلیترین ظاهر میشم...
ولی خب آره
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Gellert: باشه، قبوله، ولی بعدش لاری تا
عههه چرا اینجوری میکنی؟
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
عههه چرا اینجوری میکنی؟
Gellert: خودت میدونی
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Gellert: از سوالت لذت بردم فلور. من مخفیانه به هاگوارتز رفت و آمد دارم و وقتی هم میام با ردای اسلیت
انتظار این جواب رو نداشتم ولی خب...
فلوریا
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
وای😂نیا هاگوارتز دیگه
Gellert: من ترسی ندارم، مشکلی نیست. ولی از ترسوندنت از پشت سر لذت می برم توی کتابخونه
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Draco: چقدر، جالبه کارت آدی #دراکو_مالفوی
دراکو😐...
چطور اومدی؟
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
دراکو😐... چطور اومدی؟
Draco: در عمارت همیشه به روی بزرگان بازه😂✨سلام دوباره بهت
عمارت فاوْل؛𝑇𝑜𝑚 𝑅𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒
Gellert: من ترسی ندارم، مشکلی نیست. ولی از ترسوندنت از پشت سر لذت می برم توی کتابخونه
Draco: ای داد ببین کی اینجاست،گلرت... اوه اوه،