از همشهریاتون بذارید از کسایی بذارید که بقیه نمیشناسن
چرا فقط ادیت های احساسی رو استوری میکنید؟
واقعا هدفتون مشخصه چیه و ۳ سال بعد هم یادتون میره و مبارزهای واقعی میمونن با مجازات
امروز بیدار شدم غر زدم ویولن زدم پیوی وایان مسخره بازی دراوردم طبق معمول خواستم ببینم مثل اونا هستم یا نه و الانم دارم برای کوه برنامه میریزم
احمد طناب داری؟ طناب یا هرجور ریسه بلند. نیاز نیست محکم باشه خیلی هم بلند نباشه ۲ متر هم کافیه؛ اگر دارید بی زحمت آمادش کن بیام بگیرم فقط خاله نفهمه