Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+ایلیا رو دیس اد کن .. بزن بره پی کارش
- منی که میدونم خودتی نمیتونم ثابت کنم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+درکت میکنم ولی هیچوقت نیومدی گیم😭
- تو کی ای (با خیلیا گیم نرفتم)
چنان حالم از ادم های بی اعتنا؛ آدم های ترسو؛ و احمق هایی که فکر میکنن میتونن پشت نقاب "من بی طرفم" قایم بشن متنفرم و آنچنان ازشون نفرت دارم که فقط منتظرم بعداً بگن "ما از اول طرفِ مردم..." که بهشون یاد آوری کنم چه بیوجود و ناچیز و حرومزاده بودن. فقط منتظرم اون روسپی مدرسمون که نیم لیتر ژل تزریق کرده و صداش شبیه مرغه و بوی کپک میده؛ بعدا بخواد ادعای شجاعت کنه ولی عزیزم اون موقع که من ۱۳ ساله داشتم تو سایتها سگدو میزدم تا مقاله بارگذاری کنم تو کجا بودی و چرا اون جا بودی