۲ سال تلاشی که برای این موضوع کردم و به این امید بودم که روزی منابع بیشتر بشن، و یهو زمستون رسید و اوایل خوشحال بودم اما میدونستم فاجعه تر از قبل میشه اما در این حد نه
خلاصه بعد کلی سگدو برای این که شما احمقهای جوگیر؛ اسم سالار مجاور و محمدجواد زاهدی براتون آشنا باشه، اما در نهایت فقط اسم جک و ... اینستا براتون آشنا بود، یهو رسیدیم به جایی که دیدم باید تمام عمرم رو به این مزارستان و اون مزارستان برم تا دینم رو ادا کنم.
بنابرین باز هم به عنوان یک وصیت میگم که اگر اون روز رسید، به احترام رفاقتمون هم که شده حتماً به تلاشهای من قبل این زمستون هم بپردازید. زمانی که فراموش کرده بودن و درگیر عشق ابدی و تمام مزخرفات اینستا بودین؛ داشتم سعی میکردم یاد اوری کنم ۳ سال پیش چه حماسه ای رخ داد اما انگار نه انگار. چون به هرحال خیلی مهمه که نگار تو عشق ابدی به کی داده 🤣
من تا وقتی مخاطب نداشته باشم حرفم به جایی نمیرسه
شما فکر کنید بالا ترین ویو مقاله من ۳ هزار تا بود؛ درحالی که مزخرفاتی مثل "سیگما" و ... میلیونی ویو میخورد . مزخرفاتی که زن و مرد رو به جون هم انداخت "ترجیح میدی با یه خرس تنها باشی یا یه مرد🤓".و باعث شد یادمون بره کجاییم. و با چه با شرفهایی داریم زندگی میکنیم
وقتی توی گپ نیوزِ تلگرام به این موضوعات میپرداختم نه ریکتی میگرفتم نه ریپلایی؛ اما کافی بود یکی یه چرت و پرتی بگه... و بله از ماست که بر ماست
حالا بیا استوری بذار و ناراحت باش. ولی یادت باشه تا زمانی که کاری نکنی، کاری نکردی.
عکستو نمیذارم با این که عکس پخش کردی از خیلیا.
خلاصه که این کسی که تو عکس میبینید لوزری بیش نیست و یک متوهم روانیه که با همه دعوا داره و از دراماهای مزخرف نوجوانانهش خبر ندارم اما بیشک هزارتا اکس و صدتا داداشی و.. داره. و اونایی که میشناسنش بهتر میدونن
بگذریم جدا از شخصیت افتضاحی که داره؛ اگر قبلِ این اتفاقات یکی از مقالههای منو میخوند حتی نمیفهمید چی میگم
ذره ای درک نمیکرد از چی صحبت میکنم؛ چه میدونست یعنی چی که یه آقایی توی رشت موقع کمک به یه خانمی میمیره، و اگر هزار بارهم بهش میگفتی نمیفهمید چون نفهم بود و نمیفهمید
درحالی که فقط چند سال قبل، نوجوونهای هم سنش مرده بودن! و این تراژدی دوباره رخ داد. ایشون رو پیجش رو ندارم ولی قطعاً یک استوری درمورد این موضوع هم گذاشت تا از دید پسر خوشگلهاش، بی شعور نباشه
همین الانم یکی لفت داد؛ بله دیگه حتما انتظار میره برای گیتار الکتریک و لبوبو و فلان ترند و ترکیب کفش پاشنه بلند با شلوار لی زار بزنم
این جا واقع بینیم و خبری از اکلیل ری دن برای علایقتون نیست، منم خیلی چیزا دوست دارم
خلاصه که اگر دوست داشتید بیاید
https://eitaa.com/joinchat/1938622001C531d6c95ea