eitaa logo
‌ Colo𐑾Ful d⍺Ys
321 دنبال‌کننده
167 عکس
26 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
شما فکر کنید بالا ترین ویو مقاله من ۳ هزار تا بود؛ درحالی که مزخرفاتی مثل "سیگما" و ... میلیونی ویو می‌خورد . مزخرفاتی که زن و مرد رو به جون هم انداخت "ترجیح میدی با یه خرس تنها باشی یا یه مرد🤓".‌و باعث شد یادمون بره کجاییم. و با چه با شرفهایی داریم زندگی می‌کنیم وقتی توی گپ نیوزِ تلگرام به این موضوعات میپرداختم نه ریکتی میگرفتم نه ریپلایی؛ اما کافی بود یکی یه چرت و پرتی بگه... و بله از ماست که بر ماست حالا بیا استوری بذار و ناراحت باش. ولی یادت باشه تا زمانی که کاری نکنی، کاری نکردی.
عکستو نمیذارم با این که عکس پخش کردی از خیلیا. خلاصه که این کسی که تو عکس می‌بینید لوزری بیش نیست و یک متوهم روانیه که با همه دعوا داره و از دراماهای مزخرف نوجوانانه‌ش خبر ندارم اما بی‌شک هزارتا اکس و صدتا داداشی و.. داره. و اونایی که میشناسنش بهتر میدونن بگذریم جدا از شخصیت افتضاحی که داره؛ اگر قبلِ این اتفاقات یکی از مقاله‌های منو می‌خوند حتی نمی‌فهمید چی میگم ذره ای درک نمی‌کرد از چی صحبت می‌کنم؛ چه‌ می‌دونست یعنی چی که یه آقایی توی رشت موقع کمک به یه خانمی می‌میره، و اگر هزار بارهم بهش می‌گفتی نمی‌فهمید چون نفهم بود و نمی‌فهمید درحالی که فقط چند سال قبل، نوجوونهای هم سنش مرده بودن! و این تراژدی دوباره رخ داد. ایشون رو پیجش رو ندارم ولی قطعاً یک استوری درمورد این موضوع هم گذاشت تا از دید پسر خوشگله‌اش، بی شعور نباشه
همین الانم یکی لفت داد؛ بله دیگه حتما انتظار میره برای گیتار الکتریک و لبوبو و فلان ترند و ترکیب کفش پاشنه بلند‌ با شلوار لی زار بزنم این جا واقع بینیم و خبری از اکلیل ری‌ دن برای علایقتون نیست، منم خیلی چیزا دوست دارم خلاصه که اگر دوست داشتید بیاید https://eitaa.com/joinchat/1938622001C531d6c95ea
بچها کسی میتونه یه کار ادیتی انجام بده؟ اگه میتونه سریع بیاد پیوی واجبه
منم که بلد نیستم
‌ Colo𐑾Ful d⍺Ys
@NEPOBABY
بدون نت نمیشه
یعنی اینشات بدون نت کار نمیکنه بچها؟