فقط امیدوارم ذوق و شوقمون رو هیچوقت از دست ندیم؛ اما اگر یک روز هم از دست دادیم، باز به دست میاریم، ادامه داره این کارها و گور بابای هرکی که میگه «بسه دیگه».
اگر جواب ناشناستون رو ندیدین اینجا رو چک کنین
https://eitaa.com/joinchat/1754203703C87d6540a63