Colo𐑾Ful d⍺Ys
یکی یکاری کنه من برم فورتنایت لطفا
وای هیچی سر در نمیارم ازش
Colo𐑾Ful d⍺Ys
هه بچه ها کالاف بازی میکنید ؟
دارم ولی حال نمیده بازی نمیکنم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
تنهایی بازی میکنی؟
اصلا بازی نمیکنم ولی وقتایی که بازی میکنم آره تنها
Colo𐑾Ful d⍺Ys
اصلا بازی نمیکنم ولی وقتایی که بازی میکنم آره تنها
هفته بعد میبینمت