ممنون از رفقا که در این راه همراه هستن و از بارگذاری و نوشتن و آرشیو و عکس و انتقال و برنامه ریزی خسته نمیشن
دمتون گرم واقعاً؛ ممنون که مثل خالهزنک های لوس نیستید
ممنونم که کمک میکنید، جدی میگم
بابا میگم نمیتونم هیچی بخورم حالا هرچند ۴۸ ساعته چیزی نخورردم ولی نمیتونم چیزی بخورم مجبورم نکنید
Colo𐑾Ful d⍺Ys
نیم ساعته دارم بالا میارم کمک
این از ویروس بدتره شاید عفونت باشه
خطاب به ددی های کی رولی؛ متوهم های هم سال بنده
متاسفم برات تو نه رولتی نه تو ریل شخصیت مهمی داری تو یه لوزر متوهمی که فکر میکنی با پست گذاشتن از موتورسواری بقیه ددی به نظر میرسی در صورتی که یه هوندا ۱۲۵ هم نداری اگرم داشتی مامانت اجازه نمیداد سوار بشی
برای گیتار الکتریک ذوق میکنی و معتقدی که اگر پولشو داشتی موفق بودی درصورتی که حاضر نیستی یه سر به آموزشگاه سر کوچتون بزنی
روابطت به پروفایل بنده و رفاقتات به دیلیت اکانت؛ و تو نه توی واقعیت نه س. کسی ای نه تلاشی میکنی، یواشکی کلهت آبی میکنی تا خوشگل بشی ولی حموم نمیری و بوی عرقت تو کل کلاس میپیچه
نه گاثی نه استارگرلی چون با لباسایی که تو میپوشی هیچ ادعایی نمیشه کرد (هیچ کاری به لباس پوشیدنتون ندارم فقط فاز برندارین، به خدا چیزایی که بهش میگین ترند، یک ماه بعد مضحک میشه)
تو عمرت حاضر نشدی به شرایط واقعی کشور و زندگی بپردازی و اگر دی ماه فور یو تیکتاکت سیاسی نمیشد؛ توام سیاسی نمیشدی
عزیزم،تو جرعت حرف زدن هم نداری
وجود واقعی بودن هم نداری.
برای همین یه لوزری، دوستی نداری؛ عاشق هم نیستی فقط توهمش رو زدی؛ لب به مـشروب نزدی، ولی عکس شـراب قرمز رو با تهیونگ پست میکنی
Colo𐑾Ful d⍺Ys
خطاب به ددی های کی رولی؛ متوهم های هم سال بنده متاسفم برات تو نه رولتی نه تو ریل شخصیت مهمی داری تو
حرفایی که اینجا میزنم منظورم تمام اعضای کی رول نیست و هیتر گروه ها و... نیستم
مخاطبم اون دختر ۱۵ ساله ایه که به جای پرداختن به واقعیت، ترجیح داده یه متوهم بمونه