دوستان یه چیزی دقت کردم
خیلیا تو پروفایلاشون استیکر میذارن رو بینیشون/لبشون چرا دقیقا؟
Colo𐑾Ful d⍺Ys
و چه اتفاقاتی که ۱۸.۱۹ دی نیوفتاد.)))))
و چه آدم هایی که قبل از اون شبا لال بودن
از همشهریاتون بذارید از کسایی بذارید که بقیه نمیشناسن
چرا فقط ادیت های احساسی رو استوری میکنید؟
واقعا هدفتون مشخصه چیه و ۳ سال بعد هم یادتون میره و مبارزهای واقعی میمونن با مجازات
امروز بیدار شدم غر زدم ویولن زدم پیوی وایان مسخره بازی دراوردم طبق معمول خواستم ببینم مثل اونا هستم یا نه و الانم دارم برای کوه برنامه میریزم
احمد طناب داری؟ طناب یا هرجور ریسه بلند. نیاز نیست محکم باشه خیلی هم بلند نباشه ۲ متر هم کافیه؛ اگر دارید بی زحمت آمادش کن بیام بگیرم فقط خاله نفهمه