Colo𐑾Ful d⍺Ys
دیروز که کلاس موسیقیم تعطیل بود؛ امروز به جاش رفتم، آموزشگاه به طرز عجیبی خلوت بود، بعد اینکه با تم
بریم برای تمرین که سه شنبه هفته بعد شاهکارهای موسیقی رو نابود نکنیم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+چطوری بانو -نوکریم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭-خیلی استایل جالبی داری و دیلیتم خیلی قشنگه انگار توصیف خودته
-عشق منی فداتشم؛ کدوم استایل؟(😭)
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+از تفریحات بگو و دوست داری تایم خالیتو چی کار بکنی
-معمولا روزی یکی دو ساعت ویولن میزنم که فکر نکنم تفریح حساب بشه؛ کوه میرم قبلا بیشتر میرفتم. کافه و...با بچها بیرون میرم. خرابهگردی میرفتیم قبلاً؛ رانندگی میکنم که چون سنم نمیرسه به گواهینامه تفریح حساب میشه احتمالا؛ شبا بیرون میرم، رفیقای خودمو میبینم و رفیقای بابامو حتی (جدی باهاشون حال میکنم)
وقتی اینترنت وصل بود مقاله هم بارگذاری میکردیم اما اینو تفریح حساب نمیکنم؛ وقت گذروندن با خونوادمم از کارهای مورد علاقمه
بچهها این جزو تایم خالی روزانه ام بود نه تفریح کُلی میدونین چی میگم؟ دوستان راستی یجوری سوال میپرسید احساس میکنم مثلا سلبیریتی ام 🤣