Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+از تفریحات بگو و دوست داری تایم خالیتو چی کار بکنی
-معمولا روزی یکی دو ساعت ویولن میزنم که فکر نکنم تفریح حساب بشه؛ کوه میرم قبلا بیشتر میرفتم. کافه و...با بچها بیرون میرم. خرابهگردی میرفتیم قبلاً؛ رانندگی میکنم که چون سنم نمیرسه به گواهینامه تفریح حساب میشه احتمالا؛ شبا بیرون میرم، رفیقای خودمو میبینم و رفیقای بابامو حتی (جدی باهاشون حال میکنم)
وقتی اینترنت وصل بود مقاله هم بارگذاری میکردیم اما اینو تفریح حساب نمیکنم؛ وقت گذروندن با خونوادمم از کارهای مورد علاقمه
بچهها این جزو تایم خالی روزانه ام بود نه تفریح کُلی میدونین چی میگم؟ دوستان راستی یجوری سوال میپرسید احساس میکنم مثلا سلبیریتی ام 🤣
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+خیلی دوست دارممممم
-فداتشممم منمممم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+وای واقعا خیلی قشنگی
-قربانت😛
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+آهنگ چی گوش میدی
- موسیقی پاپ و راک ایران دهه ۴۰–۵۰ (به خدا منظورم فقط داریوش نیست)
فریدون فروغی و فرخزاد و فرامرز اصلانی و ابی لیتز، فرهاد و..
و Tame impala (قبل ترند شدنش)
موسیقی کلاسیک قرن های گذشته؛ با موسیقی ایرانی هم اوکیم؛ نسبت به پاپ ایرانی هم گارد ندارم یه سریاشون خوبن
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭-راز عضو گیریت؟
+ایلیا تویی؟
Colo𐑾Ful d⍺Ys
💭-راز عضو گیریت؟ +ایلیا تویی؟
نه یبار اومدم یه پیام بنویسم ۳۰۰بار رفتم تو بله
Colo𐑾Ful d⍺Ys
نه یبار اومدم یه پیام بنویسم ۳۰۰بار رفتم تو بله
اومدم دوباره پیامو بفرستم چشمم خورد به موجودی کارتم و تراکنشام کلا چند دقیقه تو غم بودم بعد برگشتم نرمال