Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭+آهنگ چی گوش میدی
- موسیقی پاپ و راک ایران دهه ۴۰–۵۰ (به خدا منظورم فقط داریوش نیست)
فریدون فروغی و فرخزاد و فرامرز اصلانی و ابی لیتز، فرهاد و..
و Tame impala (قبل ترند شدنش)
موسیقی کلاسیک قرن های گذشته؛ با موسیقی ایرانی هم اوکیم؛ نسبت به پاپ ایرانی هم گارد ندارم یه سریاشون خوبن
Colo𐑾Ful d⍺Ys
دوستان؛ اگر دوست داشتید بیاید حرف بزنیم
💭-راز عضو گیریت؟
+ایلیا تویی؟
Colo𐑾Ful d⍺Ys
💭-راز عضو گیریت؟ +ایلیا تویی؟
نه یبار اومدم یه پیام بنویسم ۳۰۰بار رفتم تو بله
Colo𐑾Ful d⍺Ys
نه یبار اومدم یه پیام بنویسم ۳۰۰بار رفتم تو بله
اومدم دوباره پیامو بفرستم چشمم خورد به موجودی کارتم و تراکنشام کلا چند دقیقه تو غم بودم بعد برگشتم نرمال
الان فکر میکنن کی رولیم که اسم اکانتم آزیتاس، مهدیس و ارن صدام میکنن🙏😭 افتضاحه؛ دوستان به خدا یه کی رولی لوزر نیستم