الان فکر میکنن کی رولیم که اسم اکانتم آزیتاس، مهدیس و ارن صدام میکنن🙏😭 افتضاحه؛ دوستان به خدا یه کی رولی لوزر نیستم
Colo𐑾Ful d⍺Ys
الان فکر میکنن کی رولیم که اسم اکانتم آزیتاس، مهدیس و ارن صدام میکنن🙏😭 افتضاحه؛ دوستان به خدا یه کی
فقطمن حق دارم نهدیس صدات کنم بقیه👎👎👎👎👎👎👎😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😠😠😠😠😠
Colo𐑾Ful d⍺Ys
الان فکر میکنن کی رولیم که اسم اکانتم آزیتاس، مهدیس و ارن صدام میکنن🙏😭 افتضاحه؛ دوستان به خدا یه کی
اسم اکانتت که «اکانت دوم» نشون میده